Skip to main content
فهرست مقالات

تحول و دگرگونی، پیشنیاز توسعه تعاونی های مصرف (راهکارهای پیشنهادی)

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : سیستم اطلاعات مدیریت، اطلاعات، تعاونی‌های مصرف، فروش، پیشنیاز توسعه تعاونی‌های، نیروی انسانی در تعاونی‌های مصرف، سیستم، رضایت مشتریان فروشگاههای تعاونی، رضایت، روشهای کاری در تعاونیهای مصرف

خلاصه ماشینی:

"عدم علاقه و نبود عوامل‌ انگیزشی برای کارکنان تعاونی‌ها در دوره‌های آموزشی از یک طرف و ضعف‌ کیفی برنامه‌های آموزشی اجراء شده، نقش آموزش را به عنوان یک راهکار اساسی در رفع بخشی از مشکلات‌ تعاونی‌های مصرف بسیار کمرنگ کرده‌ است و جا دارد در این خصوص تدابیر لازم جهت بهبود وضعیت آموزش و ایجاد انگیزه و علاقه اتخاذ گردد. )،تشکیل گروههای همکار (گروههای کوچکی که هرکدام یک‌ نماینده یا سرگروه دارد و به عنوان عامل‌ ارتباطی اعضاء انعکاس‌دهنده دیدگاههای‌ گروه به هیأت مدیره و یا گروههای بزرگتر خواهد بود)انتقال عضویت به زنان(در مواردی که آقایان به علت مشغله کاری‌ نمی‌توانند عضو فعالی در تعاونی مصرف‌ باشند)تعدادی از راهکارهایی است که‌ می‌تواند در جهت ارتقاء مشارکت اعضاء در تعاونی‌های مصرف مورد توجه قرار گیرد. بهسازی نیروی انسانی،بهبود سیستم‌ها و روشهای کاری در تعاونیهای مصرف و استقرار سیستم اطلاعات مدیریت و تبدیل سیستم فروش بسته به سیستم‌ فروش باز،ارائه خدمات ویژه و تکمیلی و افزایش مشارکت اعضاء از جمله‌ محورهای پیشنهادی جهت دگرگونی در تعاونی‌های مصرف است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.