Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی محصولات کشاورزی در مناطق شهری هندوستان

نویسنده:

مترجم:

(5 صفحه - از 47 تا 51)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی محصولات کشاورزی، بازار، محصولات کشاورزی در مناطق شهری، هند، بازاریابی محصولات کشاورزی در هند، اطلاعات، تعاونیهای بازاریابی محصولات کشاورزی هند، اتحادیه تعاونیهای بازاریابی محصولات کشاورزی، اتحادیه شرکتهای تعاونی بازاریاب، فروش، سیستم اطلاع‌رسانی بازاریابی محصولات کشاورزی، تولید، سیستم کنونی بازاریابی محصولات کشاورزی، نظام بازاریابی محصولات کشاورزی، بهبود سیستم بازاریابی محصولات کشاورزی، سیستم، بخش بازاریابی محصولات کشاورزی، قیمت، مناطق شهری هندوستان، مصرف، نظام موفق بازاریابی محصولات کشاورزی، مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی، جمع‌آوری و نگه‌داری محصولات کشاورزی، زمینه قیمت محصولات کشاورزی، اتحادیه بازاریابی منطقه‌ای در کشور، سیستم اطلاعات بازاریابی، دولت، مراکز فروش شهری و روستایی، تولید محصولات غذایی در هند، کشور هند

خلاصه ماشینی: "بازاریابی محصولات کشاورزی الف:اگرچه بهبود سطح فن‌آوری مورد استفاده در تولید موا غذایی در هند،بیش‌ از پیش نتایج مثبتی برای کشاورزان در برداشته است،لیکن رفاه کشاورزان هندی‌ همانند سایر کشورهای در حال رشد به‌ معنی واقعی کلمه،نسبت به کشاورزان‌ کشورهای پیشرفته،همچنان فاصله زیادی‌ دارد که دلیل عمدهء این امر را باید در سیستم بازاریابی فرآورده‌های کشاورزی‌ جستجو کرد. در حالیکه این نسبت‌ (درصد قسمت فروش‌ محصولات تولیدی و کالاهای مصرفی‌ کشاورز)هم‌اکنون و با توجه به ظهور سیستم کارآمد و کم‌خطرتر حمل و نقل،سازماندهی، سیستم اعتباری آسان و نیز وجود بازارهای منظم و دائمی برای محصولات، به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته‌ است. 6. تأمین امکانات جمع‌آوری و نگهداری محصولات(به منظور کمک به‌ کشاورزان برای نگهداری محصولات و فروش آنها با قیمت بهتر در آینده،دولت‌ براساس توصیه‌های ارایه شده از سوی‌ «کمیته تحقیقات اعتبارات روستایی»در سال 4591 به تأسیس«شرکت توسعه‌ تعاون و رفاه ملی»اقدام نموده است) 7. تثبیت قیمتها و کنترل نرخ فروش‌ محصولات کشاورزی سیستم اطلاع‌رسانی بازاریابی‌ محصولات کشاورزی در هند و خارج از کشور سیستم اطلاعات بازاریابی در ایالات‌ متحده آمریکا بسیار پیشرفته است و در این زمینه«اداره کشاورزی»مسئولیت‌ مستقیم دارد. دریافت،پردازش و پخش اطلاعات‌ دایم و منظم از طریق ایستگاههای‌ مختلف اطلاع‌رسانی ظهور فروشگاههای مواد غذایی و پیشرفتهای فن‌آوری در زمینه بازاریابی برای فروش‌ (خرده‌فروشی)محصولات‌ کشاورزی در هند همراه و همزمان با تحولات شگرف در شیوهء زندگی،بخش تأمین مواد غذایی در کشوری در حال توسعه نظیر هند نیز تغییر نموده و این امر در قالب ظهور و گشترش سوپرمارکتها و دیگر مراکز تأمین‌ مواد غذایی(فروشگاههای زنجیره‌ای نظیر ( Amul."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.