Skip to main content
فهرست مقالات

گذری بر مفهوم شناسی مدیریت و برنامه ریزی در تبلیغ دینی

نویسنده: ؛

بهمن 1381 - شماره 62 (7 صفحه - از 89 تا 95)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغ دین ،تبلیغ دینی ،دینی ،مدیریت اسلامی ،مدیریت تبلیغ دینی ،مدیریت تبلیغ ،اهداف سازمانی ،برنامه‌ریزی تبلیغ دینی ،برنامه‌ریزی تبلیغ ،امام رحمه‌الله ،حضرت امام رحمه‌الله ،رحمه‌الله ،رفتار سازمانی ،نیل به اهداف ،اهداف کلی ،علی علیه‌السلام ،مؤمنان علیه‌السلام ،امیر مؤمنان علیه‌السلام ،مطهری رحمه‌الله ،شهید مطهری رحمه‌الله ،حضرت امام ،رسیدن به اهداف ،مهم‌تر ،سازمان برنامه‌ریزی ،مورد توجه ،قرار گیرد

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.