Skip to main content
فهرست مقالات

راهبرد و اهداف موثر در سازمان جهت رشد و توسعه در قرن بیست و یکم

نویسنده:

(3 صفحه - از 78 تا 80)

کلید واژه های ماشینی : سازمان ،اهداف موثر در سازمان جهت ،سازمان جهت رشد و توسعه ،راه‌برد و اهداف موثر ،مدیران ،ساختارهای درون‌سازمانی ،نگرش ،بازار کسب و کار ،مدیریت ،ارزیابی ،اهداف ،جایگاه سازمان‌ها در بازار کسب ،راه‌برد حضور در بازار کسب ،قرن بیست‌و‌یکم ،دانش ،توسعه سازمان‌ها ،مواقع غیر قابل ارزیابی ،رهبران آینده و مدیران سازمان ،حرکت ،رشد موازی ساختارهای درون‌سازمانی ،ساختار درون‌سازمانی و نگرش ،تغییر ،فناوری ،زمینه تخصصی فعالیت سازمان ،توسعه در قرن ،بازار کسب و کار قرن ،محدوده حضور در بازار کسب ،حرکت سازمان‌ها در جهت دست‌یابی ،رهبران سازمان ،پرورش رهبران آینده در سازمان

خلاصه ماشینی:

"5)تلاش موثرتر در برقراری ارتباط و مشارکت‌های‌ بین‌المللی(اتحاد بین‌المللی و مشارکت‌های خاص‌5) رشد و توسعه موثر سازمان در جهت دست‌یابی به بازارهای‌ جدید،فناوری جدید،آماده شدن برای شرایط پیوستن به سازمان‌ تجارت جهانی،خارج شدن از محدوده و چارچوب بازارهای‌ داخلی که با توجه به سیاست‌های اقتصادی موجود در کشور در مقاطع متعدد و مختلف موجب ایجاد تنش و نوسانات دور از انتظار و غیر منطقی می‌گردد و سایر دلایل قابل طرح و مرتبط که‌ باعث می‌شود سازمان‌ها درصدد تلاش موثرتر و مجدانه‌تری‌ جهت برقراری ارتباط با شیوه‌های مختلف با شرکت‌های معتبر در زمینه تخصصی فعالیت سازمان خود باشند و محدوده فعلی بازار داخلی را بشکنند. این موضوع،ارزیابی و سنجش منطقی در خصوص تاثیر تغییر در نوع نگرش هدایت‌ سازمان‌ها را در یک تحقیق علمی سلب می‌کند زیرا عوامل محیطی‌ موثر در رشد سازمان‌ها در برخی مواقع غیر قابل ارزیابی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.