Skip to main content
فهرست مقالات

سخن دبیر بخش بیمه

نویسنده:

(1 صفحه - از 4 تا 4)

کلید واژه های ماشینی : سخن دبیر بخش بیمه، کارل تی اندرسن، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتریان، شرکت‌های بیمه، سیستم، سازمان، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات، سیستمی شرکت‌های بیمه

خلاصه ماشینی:

"برای شروع و در این شماره به معرفی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتریان( CRM )پرداخته‌ایم. شما در هر جای‌ سازمانتان که هستید و هر عنوانی را که در اختیار دارید،موفقیتتان به توانایی در مدیریت ارتباط با مشتریان به خوبی کارل تی اندرسن و یا حتی بهتر از او،واسته است. » امروز CRM همان حفظ روحیه قدیمی ارتباط با مشتری است،حتی اگر نتوان با تک تک آنها مصافحه کرد و دست داد. و CRM امروز عبارت است از همگرا نمودن این ذهنیت‌ هوشمندانه و در تمامی اجزاء سازمان به گونه‌ای‌ که هر کسی در سازمان در مورد مشتریان همانقدر بداند که کارل تی اندرسن در مورد مشتریان خودش‌ می‌دانست. CRM به دست اندرکاران‌ فروش محصول و خدمات این امکان را می‌دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین‌ تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط سازنده داشته باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.