Skip to main content
فهرست مقالات

CRM چیست؟

نویسنده:

(3 صفحه - از 5 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : CRM ،مشتری ،مشتریان ،مدیریت ارتباط با مشتری ،مدیریت ،فلسفه کاری فعالیت‌های سازمان ،کسب و کار مشتری محور ،راه‌برد ،فروش ،مدیریت ارتباط با مشتریان ،کسب و کار ،فرآیندهای ،خدمات ،سازمان ،سوال ،نرم‌افزارهای ،فن‌آوری ،فرهنگ کاری مشتری محور ،ارتباط با مشتری ،استراتژی ،فرهنگ کسب و کار مشتری ،اینترنتی ،فلسفه و فرهنگ کاری مشتری ،راه‌برد کسب و کار ،فن‌آوری CRM ،فرهنگ و فلسفه کاری مشتری ،فروش و فرآیندهای ارائه خدمت ،راه‌برد CRM سازمان ،رقابتی ،پشتیبانی

خلاصه ماشینی:

"پس،سوال اصلی این است که CRM چیست؟ کارشناسان تعریف زیر را ارائه می‌دهند: «مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد کسب‌ و کار برای جذب و حفظ روابط با ارزشمندترین‌ مشتریان است. اکنون جای این سوال است که چرا و چگونه‌ CRM تبدیل به صنعتی چند میلیارد دلاری شده؟ خلاصه کلام این است که مشتریان به خاطر سه‌ جریان قوی و مستحکم زیر صاحب قدرت و برتری شده‌اند: شکست سیستم‌های یکپارچه طرح‌ریزی‌ منابع سازمان( ERP )در یاری‌رساندن به شرکت‌ها برای داشتن مزیت رقابتی باعث شده که در دفاتر CRM با یک فلسفه کاری آغاز می‌شود. چرخه زندگی ارتباط با مشتری به طور سنتی و پیش از آنکه«کسی بداند که‌ اینترنت چیست و به چه دردی می‌خورد؟» کارکنان شرکت‌ها،اولین استفاده‌کنندگان از نرم‌افزارهایی با عنوان CRM بوده‌اند سپس تجارت‌ یا کسب و کار الکترونیک( e-business )یا کلمه‌ نامفهوم،مصطلح و اینترنتی e-CRM معرفی شد تا به شرکت‌ها و بنگاه‌ها امکان دهد مستقیما و از طریق‌ وب سایت خود با مشتریان تعامل داشته،تجارت‌ الکترونیکی کرده و خدمات سلف سرویس ارائه‌ کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.