Skip to main content
فهرست مقالات

اخبار بیمه ای

(4 صفحه - از 52 تا 55)

خلاصه ماشینی:

"Paul Bassett مدیر هیأت رییسهء بخش‌ مدیریت بحران Aon اضافه می‌کند:«کمپانی‌ها تا جایی که برای آنها امکان‌پذیر است باید به‌ دانش خود درباره خطراتی که با آن مواجه‌اند و دربارهء میزان خطرپذیری خود به منظور کاهش تأثیرات ناگوار انسانی و مالی بیافزایند. این خدمات شامل ارائه پیشنهادات،کمک به آنان در مدیریت بحران و کمک به ایجاد برنامه‌های‌ بیمه برای کلیه خطوط تجاری است. Van de Walle از توضیح اینکه تا چه اندازه یک کمپانی باید بزرگ باشد تا بتواند از این شعبه جدید تجاری استفاده کند یا میزان منابعی که این بخش برای سرویس دادن مستقیم به مشتریان در اختیار خواهد داشت خودداری کرد. این شعبه در مرکز شهر Colchester واقع در مرکز تجاری فعلی Hiscox که در اوایل سال گذشته‌ به منظور رسیدگی به امور بیمه‌گری،ادعاها و سرویس‌های مشتریان راه‌اندازی شده بود،قرار گرفته است. بیمه البرز مقام اول جلب رضایت مشتری بین شرکت‌های بیمه‌ در سراسر کشور را کسب کرد به موجب تصویب‌نامه هیات وزیران و مصوبه شورای عالی اداری،سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور،طرح‌ سنجش میزن رضایت‌مندی مراجعین از نحوه ارایه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی را با هدف ارزیابی‌ عملکرد سازمان‌های اجرایی کشور در سال 1383 در تمام استان‌ها به اجرا درآورد نتیجه مطالعات و بررسی‌های‌ انجام شده به استناد نامه شماره 97362/1900 مورخ 1/6/84 معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی‌ مدیریت و برنامه‌ریزی نشان داد که در سرتاسر کشور،شرکت سهامی بیمه البرز در گروه بیمه‌ها حایز رتبه اول و در گروه بانک‌ها و بیمه‌ها حایز رتبه سوم می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.