Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه، دوراندیشی شما برای امروز و فردا!

نویسنده:

(6 صفحه - از 28 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، مشتری، نمایندگان، بازاریابی، بازار، پست الکترونیکی، نمایندگان بیمه، مشتریان، بازاریابی مستقیم، بانک اطلاعاتی بازاریابی

خلاصه ماشینی:

"این گروه از نمایندگان خودجوش بوده و از اصول اقتصادی درک خوبی دارند،حرفه خود را بصورت بخشی از یک گروه بزرگ‌تر می‌دانند، به ارزش آموزش و سبقت از دیگران واقفند و خود را با گسترش حرفه‌شان درگیر می‌کنند،به‌ اهمیت خدمات برای اینکه توسط مشتریان به‌ عنوان یک مشاور متخصص انتخاب شوند،پی‌ ببرند و اینکه اشخاصی هستند صادق،درستکار و دارای روابط عمومی قوی که در برقراری‌ ارتباط با دیگران تاثیر بسیاری دارد. بیمه‌38 بازاریابی از طریق پست الکترونیکی که بخشی از بازاریابی مستقیم است و مهم‌ترین استراتژی در بازاریابی است که نماینده بیمه می‌تواند از آن‌ بهره گیرد مشاغل اندکی هستند که برای باقی ماندن در بازار نیاز به مطالعه و آموزش به صورت شخصی‌ دارند. در زمان نوشتن نامه،نماینده‌ باید فواید اصلی محصول را در پاراگراف ابتدایی‌ به صورت شفاف اعلام کند که همان چیزی‌ است که نماینده به آن توسل می‌جوید تا چشم‌ اندازها مورد مطالعه قرار گرفته و زمینه‌ای مناسب‌ برای کل نامه باشد. رقابت این فرصت را به نماینده می‌دهد که‌ راه‌هایی جدید برای جلب و حفظ مشتریان جدید بیابد یک فرد باهوش فراگرفته است که درک‌ نیازهای مدیریت ریسک مشتریان،علاوه بر بیمه‌ و پیشنهاد راه حل‌ها،باعث پیشروی آنها در رقابت می‌گردد. یا به آنها گفته شده است‌ که به مشتریان بگویند پس اندازهایی که برای‌ زندگی بعد از بازنشستگی وجود دارد چقدر اهمیت دارد و یا چگونه پس‌اندازهای کوچک‌ ماهانه برای یک طرح سالیانه یا بازنشستگی‌ یک مبلغ تضمین شده مناسب طی 20 سال را نتیجه می‌دهد تمام این مطالب صحت دارد، اما فروش آن بسیار دشوار است زیرا نیازهای‌ آینده افراد است نه نیازهای فوری و کنوین."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.