Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی مبتنی بر تفکر همه جانبه

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 59 تا 62)

کلید واژه های ماشینی : بازار، بازاریابی، بازاریابی مبتنی بر تفکر، مغز، اطلاعات، رایانه، عادات، موفقیت فعالان سوژه بازاریابی، موفقیت، اساس وجه منطقی مغز واکنش

خلاصه ماشینی:

"این مشکلات چه نوع استرسی را ایجاد می‌کند در صورتی که به محصول یا خدمات‌ شما دست پیدا کند،چه احساست خوبی‌ در آنها ایجاد می‌شود؟ افراد زمانی که به قسمتهای منطقی مغز جهت ارزیابی خرید خود رجوع می‌کنند که‌ قبل از آن دورنمایی از کسب هیجانات ناشی‌ از آن خرید در آنها ایجاد شده باشد. بیشتر بخش‌های بازاریابی توانایی‌ دستیابی به این نوع اطلاعات را در مورد یک‌ بازار یا بخشی از آن ندارند و در همین نقطه‌ است که تئوری مدرن در مورد مغز روانشناسی،سیستم رایانه پا به میدان‌ می‌گذارند،مدلهای رایانه‌ای را می‌توان برای‌ تدوین برنامه‌هایی که تأثیرات ناخودآگاه‌ عمل خرید را که بر احساسات منطق و عادات‌ غلبه می‌کند و نیز بهترین راه جذب و توجیه‌ تمامی قسمتهای مغز شناسایی خواهد کرد، بکار برد. این تحقیق بنام«بازاریابی مبتنی بر تفکر همه جانبه»یا مبتنی بر«فعال سازی تمامی‌ قسمتهای مغز»بهترین پیامها،اطلاعات،توزیع، قیمت‌گذاری و سایر کانالهای اطلاعات و دیگر اطلاعات لازم حداکثر سازی خرید را فراهم‌ خواهد کرد و نتایج بازاریابی مبتنی بر فعال‌ سازی تمامی مغز اغلب بسیار متمایزتر از نتایج‌ تحقیقات صورت گرفته در بازار است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.