Skip to main content
فهرست مقالات

توصیه های پزشکی نکاتی مهم در کاهش تنش

نویسنده:

(1 صفحه - از 83 تا 83)

کلید واژه های ماشینی : نکاتی مهم در کاهش تنش، توصیه‌های پزشکی نکاتی، کاهش سردرگمی و گیجی، صبح روز بعد وسایل، عضلاتتان منقبض، قرار ملاقات‌ها، روز صبح، زندگی، استراحت کافی، سعی

خلاصه ماشینی:

"توصیه‌های پزشکی‌110 نکاتی مهم در کاهش تنش‌111 گردآوری:سیما حسینی هر روز صبح یک ربع ساعت زودتر از خواب‌ بیدار شوید. هر شب برای صبح روز بعد وسایل را آماده کنید. همیشه کتابی همراه خود داشته باشید تا وقتی‌ که مجبور شدید در صف بایستید شما را سرگرم کند. کار امروز را به فردا نیندازید،همه کارها را در زمان خود انجام دهید. همیشه سعی کنید قبل از قرار در محل حاضر شوید. کارهای اضافی، فعالیت‌های اجتماعی گسترده،پذیرفتن دعوت‌هایی‌ که می‌دانید فرصت کافی برای آنها ندارید،تنش‌های‌ زیادی به شما وارد می‌کند. نظم و ترتیب داشته باشید،سعی کنید هر چیزی‌ در جای خودش باشد. بدن خود را برای علائم تنش کنترل کنید. ظاهر آراسته موجب می‌شود تا احساس بهتری‌ داشته باشید. یک برنامه واقع‌بینانه برای روز خود تدوین کنید. بین ساعات فعالیت،زمان بیشتری را برای استراحت‌ قرار دهید. برای داشتن یک روز خوب به فردا فکر نکنید. ارام باشید و در زمان حال زندگی کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.