Skip to main content
فهرست مقالات

بیمه الکترونیکی در ایران، از تئوری تا عمل

نویسنده:

(3 صفحه - از 14 تا 16)

کلید واژه های ماشینی : بیمه، بیمه الکترونیکی، اطلاعات، اینترنت، بیمه الکترونیکی در ایران، بیمه‌گران، فروش بیمه از طریق اینترنت، بیمه تجارت الکترونیکی، فروش، اطلاعات در صنعت بیمه

خلاصه ماشینی:

"از دیگر مزایای این فناوری،می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: -کاهش هزینه‌های مدیریتی و واسطه‌ها -افزایش سرعت ارائه خدمت به‌ مشتریان -ارتقای سطح تولید بیمه‌نامه -مجاری فروش جدید -پس‌انداز غیر مستقیم -کاهش زمان ورود به بازار -امکان ارائه نرخهای جدید و ایجاد تنوع در محصولات بیمه‌ای فروش اینترنتی کدام نوع بیمه‌نامه‌ موفق‌تر است؟ به طور کلی فروش محصولات بیمه‌ای‌ که برای فروش به مشاوره اندکی نیاز دارند، از طریق اینترنت مناسب است. شرایط اجرای موفق استراتژی بیمه‌ الکترونیکی در ایران -وجود رهبری و اندیشه استراتژیک‌ -ایجاد زیر ساخت تکنولوژی‌ -آمادگی زیر ساخت سازمانی -وجود نیروی انسانی آگاه و متخصص‌ در زمینه فن‌آوری اطلاعات و آموزش و ارتقاء سطح آگاهی مردم -وجود زیر ساخت حقوقی:قانون بیمه‌ الکترونیک،قانون حفاظت از داده‌ها،قانون‌ آزادی اطلاعات در صنعت بیمه،قانون‌ امضای دیجیتال،قانون جرم شبکه‌ای و سوء استفاده از شبکه‌ بنابراین،بکارگیری تدریجی کانال‌ اینترنت در ابتدا برای معرفی محصولات‌ بیمه‌ای،نرخ،شرایط آن و آموزش بیمه‌ای‌ مصرف کنندگان و تدریجا با رفع مشکلات‌ فوق‌الذکر فروش بیمه‌های استاندارد شده‌ اشخاص از طریق اینترنت،می‌تواند ابزار مناسبی جهت عرضه بیمه با خدمات بهتر و قیمت پایین‌تر باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.