Skip to main content
فهرست مقالات

بانک کار آفرین، سی شعبه تا پایان سال

مصاحبه کننده:

مصاحبه شونده:

(2 صفحه - از 48 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : بانک کارآفرین، بیمه کارآفرین رابطه بانک، رابطه بانک با بیمه کارآفرین، تعداد شعب بانک کارآفرین، بانک کارآفرین افزایش شعبه، مشتری مداری، مدیر عامل بانک کارآفرین، بانک کار آفرین، بیمه کارآفرین، مدیر، حال بانک و بیمه کارآفرین، بانک کارآفرین در بیمه، سهامدار بودن بانک کارآفرین، تعداد شعب، بیمه کارآ، بانک صادرات، فعالیت، سرویس خوب، سعی، سیستم، ارائه سرویس خوب، خدمات، سی شعبه، توجه به مشتری مداری، پایان سال، سال تعداد شعب، افزایش شعب، شرکت بیمه، بانکداری، تعداد شعب کمی

خلاصه ماشینی: "ارتباط بین ماهیت خصوصی بودن و مشتری مداری چیست؟چون به هر حال‌ بانک و بیمه کارآفرین با اسم مشابه هم‌ کار می‌کنند،در این بین مکانیزم جذب و نگهداری مشتری خیلی مهم است؛شما فرض کنید که اگر کسی در بیمه کارآ فرین‌ خدمات خوبی نگیرد ممکن است در ادامه کارش هیچ‌گاه با بانک کارآفرین‌ هم ارتباط نداشته باشد. آیا به عنوان یک سیاست کلان نقش‌ آموزش نیروی انسانی که سرویس و خدمات دو جانبه را برقرار کنند برای‌ شما مطرح است؟ اولویت اول برای من آموزش است، اکثر همکاران ما جوانان دانشگاه رفته‌اند و ما در انتخابشان خیلی دقت می‌کنیم،حتی‌ سعی ما بر این است که بیشتر از دانشگاههای دولتی باشند و در رشته‌هایی‌ تحصیلکرده باشند که آموزش پذیری آنها راحتتر باشد. ما در کشوری هستیم که اکثریت سنی جوانی‌ دارد که به کامپیوتر آشنایی دارند،این‌ موضوع هم سبب می‌شود بانکداری‌ الکترونیک در اینجا بیش از جاهای دیگر جا بیفتد،الزاما شما نباید شعبه داشته باشید، این سیستم قدیمی که بانک صادرات چهل‌ سال قبل ادعا می‌کرد که سر هر کوچه یک‌ شعبه خواهد زد برای امروز مناسب نیست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.