خلاصه ماشینی:
"زمانیکه شرکتها را بررسی میکنم مشاهده مینمایم بجز استثناهای بسیار معدود همگی بر روی مسئله قیمت تمرکز کردهاند،پس به این نتیجه میرسم که بیمه تبدیل به کالائی شده که قبلا هرگز اینگونه ارزیابی نمیشد.
چرا بروکرها سعی در تخصصیتر کردن بیمهها دارند؟اینجانب اطلاع دارم که بازار خریدارانی دارد که انتظار کاهش در هزینههای بیمه را دارند و بازار بروکری بسیار غیر قابل انعطاف است.
فروش بیمه(انتقال ریسک از بیمهگذار بیمهگر)از طریق گرفتن کمیسیون توسط بروکرها آنها را در رقابت مرگباری قرار میدهد و در این شرایط کنترل آنها بر روی درآمد صفر است.
اگر بروکرها فروش بیمه بر مبنای حق بیمه و خدمات را به شکل مدیریت ریسک و توصیههای ایمنی فنی ارائه کنند،این مسئله باعث میشود ارائه محصول به یک مرحله بدیع برده شود.
بروکرها در صورتی که بر روی پیشنهادات و خدمات ارائه شده توسط خود تمرکز کنند،میتوانند بابت آنها کارمزد منصفانه و معقولی طلب کنند که این برای آنها سودمند است."