Skip to main content
فهرست مقالات

اتحادیه تعاونیهای مصرف محلی استان تهران، عملکرد، برنامه ها و اهداف

(2 صفحه - از 97 تا 98)

کلید واژه های ماشینی : تعاونی مصرف محلی استان تهران، اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان، شرکتهای تعاونی مصرف محلی استان، اتحادیه شرکتهای تعاونی مصرف محلی، توسعه شرکتهای تعاونی مصرف محلی، عملکرد، امکانات تعاونیهای مصرف محلی، مردم، تعاونیهای محلی استان تهران، سرمایه، وارداتی، توزیع، دولت، تعاونیهای محلی، امکانات مالی مردم تامین، واردات کالا، فروشگاههای بزرگ، عملکرد تعاونیهای محلی، استان تهران نقش، قیمتها و رفاه حال مصرف‌کنندگان، توزیع کالاهای ارزان، هدف تامین رفاه، اتحادیه به شرکتهای تعاونی، کالاهای اساسی موردنیاز مردم، متر مربع، توسعه فروشگاههای بزرگ، کاهش قیمتها و رفاه حال، مبلغ، تعاونیهای کوچک تعداد شرکتهای تعاونی، توسعه

خلاصه ماشینی: "مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی‌ مصرف محلی استان تهران در بخش دیگری‌ از این مصاحبه با تشریح برنامه‌ریزیهای اتحادیه‌ و موظف بودن تعاونیها صدور فاکتور برای‌ کالاها و همچنین موفقیتهایی که تعاونیهای‌ محلی در ارائه خدمات به مردم داشته‌اند به‌ بخشی از مشکلات اولیه نیز اشاره کرد و گفت: عدم‌جذب کافی سرمایه در شروع کالا و کمی تبلیغات ضروری و عدم‌توجیه و آموزش کار تعاونیهای محلی و فرهنگ تعاون‌ در مدارس و جامعه توسط رسانه‌های گروهی‌ از جمله این مشکلات در ابتدای حرکت بوده‌ که بحمد ا... نامبرده در پایان در پاسخ به این سوال که‌ در شرایط کنونی باتوجه به توسعه‌ فروشگاههای بزرگ زنجیره‌ای مانند رفاه و شهروند مقدورات و امکانات تعاونیهای‌ مصرف محلی برای رقابت و حفظ بقاء و تهیه‌ و توزیع کالاهای ارزان چیست گفت: باوجود حمایتهای بیدریغ و مستمر در ایجاد و توسعه این فروشگاههای کالاهای‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعاونیهای مصرف محلی بسیار ارزان‌تر از آنها توزیع می‌شود و چنانچه بخشی از این حمایتها چه از نظر تامین جا و مکان و چه از لحاظ سرمایه‌گذاری اولیه همانند سرمایه‌گذاری‌ انجام شده دولت در شرکتهای رفاه و شهروند نصیب تعاونیهای مصرف محلی می‌شد،یقینا موفقیت این تعاونیها بسیار بیشتر بود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.