Skip to main content
فهرست مقالات

به کسب و کار خود رونق دهید (8) بازاریابی

مترجم:

(4 صفحه - از 106 تا 109)

کلید واژه های ماشینی : فروش، بازاریابی، روش، تولید، مشتریان، نمایندگان فروش، توزیع، تبلیغات، بنگاه، کسب و کار

خلاصه ماشینی:

"اگر شما یک خیاط باشید، آیا درست است که فقط پیراهن مردانه سفید، که در دوخت آن مهارت دارید،تولید کنید یا باید لباس‌های ورزشی یا لباس‌های زنانه تولید کنید؟ هرچه کالاها و طرح‌های آنها متنوع‌تر باشد،مشتریان شما در انتخاب راحت خواهند بوده ولی هزینه‌های شما برای ساخت هر قلم‌ کالا نیز افزایش بیشتری خواهد یافت. تصمیم‌گیری راجع به چگونگی توزیع‌ کالا تعداد خیلی کمی از تولیدکنندگان‌ کوچک در صورتی که کالای خود را در سراسر کشور توزیع نمایند،می‌توانند تعداد زیادی نمایندگان فروش برای ملاقات و دیدار با مشتریان استخدام نمایند. در هنگام تصمیم‌گیری در مورد استفاده از بهترین کانال یا واسطه فروش و توزیع کالا، باید در موارد زیر فکر کنید: 1-هزینه فروش-آیا هزینه‌ها و حقوق‌ نمایندگان فروش می‌تواند با قیتهای فروشی‌ که از قیمت فروش به نمایندگان بالاتر باشد، جبران شود؟ 2-فروش کالاها-آیا نمایندگان فروش‌ می‌توانند کالاهای شما را بهتر و سریعتر از عمده‌فروشها به فروش برسانند؟آیا آنها بیشتر از عمده‌فروشها می‌فروشند و می‌توانند هزینه‌ها را جبران نموده و سود بیشتری عاید شما سازند؟ 3-انبارداری-کالاهایی که برای فروش تا مسافتهای دوری از کشور ارسال می‌شوند، ممکن است نیاز به انبارداری محلی داشته باشند. آیا در این مورد بهتر است از خدمات یک‌ عمده‌فروش استفاده شود یا از انباری که‌ خودتان در هر منطقه تاسیس می‌کنید بهره‌برداری گردد؟ 4-تحویل-برای تحویل کالا به سایر مناطق،آیا بهتر است از وسایل و ناوگان حمل‌ و نقل خودتان استفاده کنید یا بهتر است آنها را اجاره کنید و از وسایل حمل‌ونقل عمومی‌ بهره جویید؟هم‌چنین در مورد بسته‌های‌ کوچک آیا می‌توان از پست استفاده نمود یا خیر؟ مدیریت امور نمایندگان فروش همه اشخاصی که در یک موسسه کار می‌کنند،حتی خود شما،نمایندگان فروش آن‌ بنگاه یا موسسه هستند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.