Skip to main content
فهرست مقالات

اگر پست خود را از دست دادید چه می کنید

نویسنده:

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : پست، مدیر، صادرات، فرش، تعاونیهای، صادرات فرش، پستهای مدیریتی، بازارهای، پست مدیریت بازاریابی، فرش ایران، بازاریابی، سازمان، صادرات فرش ایران، اعطاء تسهیلات به شرکت‌های تعاونی، فرش دستباف، مدیر جدید بازاریابی، کارهای مدیر بازاریابی، بازارهای جدید بازاریابی، نکته، مقررات صادرات، اعتبار، اقدامات، پستهای مدیریتی دلیل، آینده، ویژگیهای صاحبان پستهای مشابه، دست دادن پست سازمانی، کسانی، دست دادن پست، فرش ایران به بازار، تسهیلات اعتباری

خلاصه ماشینی: "قبل از هر چیز باید بدانید که تصدی پست‌ الزاما به معنی پیدا کردن ویژگیهای صاحبان‌ پستهای مشابه و تلاش برای ایجاد یا تقویت این‌ ویژگیها(صفات)در خودتان نیست،بلکه باید بدانید که دهها نکته در هر سازمان وجود دارد که براساس آن مدیر هر واحد انتخاب می‌شود. اگر پاسخ این‌ سئوال را پیدا کردند،بد نیست از خود بپرسند که برای همپایی مجدد با شرایط نوین،چه‌ نکاتی باید فرا گیرند و آیا این نکات فرا گرفتنی‌ هست یا نه؟برای مثال،اگر شرایط جدید به‌ یک مدیر توانمند (charismatic) نیاز دارد،آیا چنین فردی هستند یا خیر؟ واگر پاسخ منفی‌ است،آیا شواهد و قراین نشان می‌دهد که‌ ویژگیهای مدیران توانمند یاد گرفتنی است یا بیشتر جنبه ذاتی دارد؟و اگر یاد گرفتنی است، طی چند روز یا هفته یا ماه یا سال می‌توان آن‌ را یاد گرفت؟ با عنایت به آنچه در الب کلیات عنوان‌ شء،توجه مدیران مغضوب ولی علاقه‌مند به‌ تصدی دوباره پستهای مدیریتی به 21 نکته‌ زیر جلب می‌شود: 1-تا آنجا که امکان دارد درباره سازمان‌ موردنظر اطلاعات جمع کنید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.