Skip to main content
فهرست مقالات

نگاهی به: عملکرد نمایشگاهی بخش تعاون در سال 1375

کلید واژه های ماشینی : تعاونی ،عملکرد نمایشگاهی بخش تعاون ،نمایشگاهی بخش تعاون در سال ،نمایش ،استان ،تعاون استانها حضور شرکتهای تعاونی ،اطلاعات ،بازارهای ،عملکرد کمی فعالیت نمایشگاهی استان ،بازارهای موقت عرضه کالا ،فروش ،مصرف ،کاهش قیمت کالا جلوه‌ای موقتی ،نمایشگاههای استانی ،اثر حضور تعاونیهای مصرف ،فعالیتهای نمایشگاهی شرکتهای تعاونی ،حضور تعاونیهای مصرف در بازار ،فعالیت نمایشگاهی تعاونیهای تهران ،فعالیت نمایشگاهی مجریان بخش تعاونی ،نمایشگاههای کشوری ،فعالیت نمایشگاهی استان تهران ،حضور تعاونیها در نمایشگاههای استانی ،فعالیت نمایشگاهی ،عملکرد اداره‌کل تعاون استان تهران ،عقد قراردادهای فروش ،تعاونیهای استان تهران ،حضور تعاونیها در نمایشگاههای کشوری ،شرکتهای تعاونی ،عرضه ،حضور تعاونیها در نمایشگاههای خارجی

خلاصه ماشینی:

"این قبیل گردهمایی‌ها از نوع بازارهای موقت فروش محسوب‌ می‌شوند و واجد خصوصیات یک‌ نمایشگاه نیستند زیرا در یک فعالیت اصولی نمایشگاهی،تبلیغ، عقد قراردادهای فروش یا ایجاد زمینه‌های‌ عقد قرارداد برای فروش‌های عمده،محک‌ بازار آتی کالای به نمایش‌درآمده با سلیقه‌ و نیازهای مصرف‌کننده و شناخت رقبا از اقدامات حتمی بشمار می‌روند و مدت زمان‌ جدول شماره دو پراکندگی حضور تعاونیها در نمایشگاههای استانی در سال 5731 (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول شماره سه پراکندگی حضور تعاونیها در نمایشگاههای خارجی 5731 (به تصویر صفحه مراجعه شود) به نمایش درآمدن کالا ففقط جزء کوچکی از فعالیت یادشده است. پیشنهادات: گفتنی دربارهء فعالیتهای نمایشگاهی‌ شرکتهای تعاونی بسیار بعد از بررسی‌ نمایشگاههای دو سال اخیر و مصاحبه با تعاونیهای حاضر در نمایشگاههای‌ مختلف،سه پیشنهاد یا راه‌کار عمده برای‌ استقبال بیشتر تعاونیها از فعالیت‌ نمایشگاهی ارائه می‌شود: 1-مدیران اکثر شرکتهای تعاونی نمی‌دانند که برای حضور در نمایشگاه باید چه‌ معیارها و خصوصیاتی را رعایت کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.