Skip to main content
فهرست مقالات

مسافرت های نوروزی، شرکتهای تعاونی مسافربری 90 درصد از این بار سنگین را به دوش می کشند

گزارشگر:

خلاصه ماشینی:

"«حسین مرادی هرندی»رئیس هیات مدیره‌ و مدیر عامل«تعاونی یک»در مورد تمهیدات و تسهیلات که برای رفت و آمدهای‌ تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده، می‌گوید:«در حال حاضر با توجه به‌ برنامه‌ریزیهای انجام شده در بیشتر نقاط شهر تهران ایستگاههای پیش فروش بلیط طراحی شده است. یکی دیگر از مدیران تعاونی‌ها به شرط محفوظ ماندن نامش می‌گوید:«متاسفانه‌مردم ما توقع دارند هر زمانی که تصمیم به‌ مسافرت گرفتند بلیط مهیا باشد-آیا این‌ توقع بی‌جایی است؟خیر،ولی شما تصور کنید روزهای آخر اسفند 03 درصد مردم‌ تهران قصد سفر دارند،ما با این حجم‌ ناوگان چه طور می‌توانیم رضایت کلیهء مسافران را جلب کنیم؟ متاسفانه افزایش ناوگان هم مشکل را حل نمی‌کند بلکه با یک برنامه‌ریزی جدی و منطقی می‌توان مسافران نوروزی را با رضایت کامل به مقصد رساند. اما اجرای آن نیاز به‌ بررسی‌های همه جانبه وزارت راه و ترابری اتحادیه تعاونی‌های مسافربری‌ دارد که آیا چنین تجربه‌ای در کشور ما هم، مانند کشورهای اروپایی پاسخ مثبت‌ خواهد داد یا نه؟ وی می‌گوید:«در طول تعطیلات‌ نوروزی نمی‌توانیم بپذیریم که‌ اتوبوس‌های وزارت خانه‌ها وارد کار جابجایی مسافران شوند . » «احمد رضا عامری»رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل اتحادیهء شرکت‌های تعاونی‌ مسافربری با اشاره به محدودیت ناوگان‌ حمل و نقل مسافربری در تعطیلات‌ نوروزی می‌گوید:«تهران بزرگ با شهرهای اطراف خود نزدیک به 21 میلیون‌ نفر جمعیت دارد. » «شراره صیانت»دانشجوی‌ شهرستانی می‌گوید:«متأسفانه سالن‌ انتظار ترمینال شب‌ها بسته است و این امر برای امثال من که مجبورند کنار خیابان‌ منتظر بمانند مشکلاتی ایجاد می‌کند،اگر سالن‌ها 42 ساعته باز باشند از لحاظ امنیتی اطمینان خاطر بیشتری خواهیم‌ داشت: مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های‌ مسافربری در توضیح این مورد می‌گوید:«ادارهء امور ترمینالها به عهدهءشهرداری است و ترتیبی داده شده است تا برای تعطیلات عید تا ساعت 11 شب پذیرای‌ مسافران باشند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.