Skip to main content
فهرست مقالات

نقش نوآوری در ترویج تعاون

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : تعاون ،ترویج ،نوآوری ،نقش نوآوری در ترویج تعاون ،بخش تعاون ،مروج تعاون ،آموزش ،ایده‌های جدید ،ارائه ایده‌های جدید ،جامعه ،پذیرش ،نوآوری در بخش تعاون ،پذیرش ایده‌های جدید ،مردم ،فراگیر ،مخاطبین ،ابداع و نوآوری ،شناخت مروج تعاون ،مروج تعاون با توجه ،تشویق ،اقتصادی ،ضرورت ابداع و نوآوری ،چگونگی پذیرش ایده‌های جدید ،شناخت ،ضرورت شناخت مروج از مخاطبین ،ضرورت ،مروج تعاون از اهمیت ابداع ،درک ،مردم نسبت به ایده‌های نو ،مقررات تشکیل تعاونی

خلاصه ماشینی:

"با این شرایط ابداع و نوآوری در بخش تعاون حداقل در دو محور زیر ضرورت خود را نشان می‌دهد: الف)ابداع و نوآوری در جهت ارائه‌ روشها و شیوه‌های مطلوب و کارآمدتر برای بالا بردن کیفیت و اثر بخشی‌ تعاونیها مروج تعاون با توجه به ارتباط مستمری که با تعاونیها دارد و شناختی که‌ از نزدیک از آنها پیدا می‌کند لازم است‌ مسائل و مشکلات و نارسائیها چاره‌اندیشی نماید و راه حلهای مناسب را ابداع کند. البته با توجه به اینکه هر پدیده‌ای در مظان تغییر و بهبود است نباید فراگیران را آنچنان در تصمیم متخذه تثبیت نمود چگونگی پذیرش ایده‌های جدید از طرف مردم طرح مسائل و ایده‌های جدید با هر محتوایی که باشد طی مراحلی که برای‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) نمودار 1)-مدل سیستمی فرآیند ارائه ایده‌های جدید پاگیری و استحکام باورهای مورد نظر لازم‌ است می‌تواند عده‌ای را به خود جلب کند که‌ از آنها برخی سریعا و عده‌ای پس از مدت‌ زمانهای متفاوتی آموخته‌ها را به مرحله عمل درمی‌آورند. بر اساس آنچه بیان شد اقشار مختلف‌ جامعه از نظر چگونگی پذیرش دیدگاههای‌ جدید با هم تفاوت دارند و مروج تعاون باید به این نکته آگاه باشد که امکان دارد دیدگاهها،نوآوریها و ابداع‌های او به‌ سرعت از طرف کلیه افراد جامعه مورد پذیرش قرار نگیرد و عکس العمل مردم‌ نسبت به طرحها و ایده‌های جدید او متفاوت‌ باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.