Skip to main content
فهرست مقالات

نوآوری در تولیدات و رضایت مشتری

نویسنده:

مترجم:

کلید واژه های ماشینی : مشتری، تولید، تولید انبوه مطابق سفارش، تولید انبوه، عرضه محصولات مطابق سفارش مشتری، محصولات، سازه‌های، شرایط ارائه خدمات مطابق سفارش، طراحی، زمینه توسعه توان تولدی انبوه، عرضه، توسعه توان تولدی انبوه فراهم، بازار، زمینه توسعه توان تولید انبوه، کامپیوتر، توسعه توان تولید انبوه فراهم، استاندارد، تولیدات و رضایت مشتری، فروش، توسعه، شیوه، فنی، قطعات، نوآوری در تولیدات، شیوه تولید انبوه، طرح، تولید محصولات جدید، چرخه ارزش‌گذاری تولید انبوه، سازمان، خط تولید

خلاصه ماشینی: "حاصل‌ آن عرضه موادغذایی متنوع‌تر نظیر پیتزا، قطعات جوجه سوخاری،ساندویچ،قهوه، آب معدنی و غیره،عرضه مواد غذایی با طعم‌های مختلف بود که درحال‌حاضر به‌ عنوان مد روز مطرح است،یعنی کار تولید انبوه مطابق سلیقه مشتری. در این شیوه نه تنها نیاز مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورد می‌شود بلکه قابل استفاده در تولید انبوه نیز می‌باشد که در نتیجه آن سطح رقابتی‌ افزایش خواهد یافت. در این مقطع نیازی به طراحی‌ جدید نیست چرا که استفاده از الگوهای‌ یکسان برای رسیدن به تولید انبوه در کاهش هزینه‌های تولیدی و توسعه‌ای موثر خواهد بود،یعنی لازمه آن طراحی سریعتر برای محصولات جدید خواهد بود. سازه‌های یکسان قابل تعویض در این روش با استفاده از سازه‌های‌ کاربردی موردنظر مشتری در تولید استاندارد بهره‌برداری می‌شود. سازه‌های متناسب با نیاز مصرف‌کننده یک کارخانه بین‌المللی سازنده‌ دوچرخه با استفاده از روش فروش مطابق‌ سفارش این امکان را برای فروشندگان‌ وسائط نقلیه فراهم کرده است که پس از اندازه‌گیری بدن مشتری،ثبت موارد مورد علاقه و سلیقه مشتری در نوع وسیله،رنگ، اندازه و سایر موارد به ارسال طرح آن به‌ محل تولید و به بخش کامپیوتر در کارخانه‌ اقدام می‌نماید،در این طرح بلافاصله طرح‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) اولیه بنابر درخواست مشتری طراحی و چارچوب آن توسط کامپیوتر براساس‌ سایر مشتری طراحی و به بخش فنی و مونتاژ،ارسال میگردد. بعلاوه با استفاده از تغییرات‌ سازمان یافته با بهره‌گیری از نیروی‌ سازمان یافته و فنی زمینه توسعه توان‌ تولید انبوه فراهم می‌شود،همچنین با موفقیت در این زمینه پایه‌های مستحکم‌ توسعه پویا گذارده شده و در نتیجه زمینه‌ شناخت توان نهانی سازمانی شناسائی‌ می‌گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.