Skip to main content
فهرست مقالات

از دانش آزادی با آزادی دانش تا آزادی درمانی

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : دانش، درمانی، دانش آزادی با آزادی دانش، دانش آزادی وفریفتگان آزادی دانش، آزادی درمانی، روانشناسی بالینی از دانشگاه پاریس، دانشجو، بالینی، روان‌درمانی، دانش ازادی به ازادی دانش، اسیب‌شناسی و توانبخشی دانش، اسیب‌شناسی آزادی دانش، روانشناسی، دانشگاه، رساله دکتری دتادرروان‌شناسی بالینی، آزادی دانش و آزادی فلسفه، فلسفه آزادی دانش و آزادی، دکتر دتا در روانشناسی بالینی، توانبخشی دانش و دانشگاه، دانش و آزادی فلسفه دانش، تلاش‌ها و هنگامه‌های روان‌درمانی، اسیب‌شناسی، آموزش، دفتر پژوهش‌های بالینی، اورده‌ایم از دانش ازادی، آزادی دانش به دانش آزادی، اندیشه‌هایی، آزادی درتلاش‌های روان‌درمانی، دانش‌ورزی و دانش، تشخیص‌ها و درمانهای بالینی

خلاصه ماشینی: "چیست؟وچگونه است؟ -آیا تلاشهای دانشی و دانشگاهی برای رسیدن به آزادی است و یا آزادی خاستگاه آنهاست؟ -آزادی در اسیب‌شناسی و توانبخشی دانش و دانشگاه چه جایگاهی دارد؟ -با بود و نبود آزادی، در دانش‌پژوهی، دانش‌ورزی ودانش پردازی چه پیش می‌آید؟ -فلسفه آزادی دانش و آزادی فلسفه دانش، چه می تواند باشد و چه وضعیتی دارد؟ بود و نبود آزادی در تلاش‌ها و هنگامه‌های رواندرمانی چگونه درمان‌کننده یا آسیب‌زا میشود؟ (1)دکتر محمد مهدی خدیوی زند، روان درمان-روانکاو، دکتر دتا در روانشناسی بالینی ازدانشگاه پاریس پاسخ‌یابی: تلاشهای خود را در پنج بخش فراهم کرده‌ایم: بخش نخست: آزادی را در اندیشه بزرگانی از فلسفه مانند ژان پل سارتر ورنه دکارت، مربیانی از آموزش وپرورش مانند، ماریامنتسوی وسلستن فرنه، روانشناسان، رواندرمانان وجامعه گرایانی مانندژان پیاژه، زیگموندفرویدوجان دویی بازبینی کرده‌ایم و در هر مورد برداشت‌هایی را از دیدگاه‌های آنان در رابطه با آزادی دانش، اموختن، پژوهیدن..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.