Skip to main content
فهرست مقالات

بخش چهارم: آزادی در آسیب شناسی و توانبخشی دانش

نویسنده:

(17 صفحه - از 144 تا 160)

کلید واژه های ماشینی : دانش ،آسیب ،پژوهش ،پرسش ،دانشمند ،فن‌آوری ،فرانگری ،پژوهشگر ،واژه‌های ،روانپزشکی ،مشاهده ،معنی ،نظرگاهی ،تلاش‌های ،هستی ،روش ،طرح‌های ،خودخواستگی ،دیدگاه ،پاسخ‌یابی ،رشد آزادی دانش و فن‌آوری ،ناتوانی دانش و فن‌آوری ،روان‌درمانی ،رشد ،فن‌آوری وضعیتی از پویایی دانش ،طرح‌های پژوهشی دانشگاهی ،نمای ،دیدگاه پرسش‌های ارزیابی پژوهش دانشی ،پژوهش دانشی ،جهان

خلاصه ماشینی:

"شناسایی‌ها با نشانه‌هایی که از دانش، فن‌آوری، رشد و عوامل موثر داده شد به شناسایی‌هایی چند می‌رسیم: مجتمع دانشی: با همی تلاش‌های خودخواسته و پویا است در مشاهده و پرسش کردن، پاسخ و راهکار یافتن، گسترش و ژرفا دادن، جهت دار و با معنی بودن، فن‌آوری داشتن و حساسیت بخشیدن به نظر گاه‌های دانش. درحالی‌که پژوهشگر خداوندگار دانش است به فرمان خواست، آزادانه، با تمام حواس و با تمام امکانات هستی دانش خود با مورد درگیری می‌شود، و آن را مشاهده می‌کند، با فریاد پر شور و شوق آزادی به پرسش می‌گذارد، از هر سو و در هر جهت با آگاهی‌ها، تجربه‌ها و دیدگاه‌ها خود بازبینی می‌کند با روش‌ها و شیوه‌های خودخواسته و خودخواسته جستجوگر پاسخ است: با فراوانی پرسش‌ها دانش خود را گسترش می‌دهد و با افزایش پاسخ‌های به دانایی‌های خود ژرفا می‌بخشد بدینوسیله وظیفه خداوندگاری و آفرینندگی خود را به انجام می‌رساند: آفریننده قانون‌ها، ره گشای دیدگاه‌ها، نمایشگر روش‌ها، شیوه‌ها و تجسم دهنده انسان دانشمند با شایستگی جانشینی خداوند بر زمین است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.