Skip to main content
فهرست مقالات

هنگامه های اسارت در علم و فن آوری تلاشی در آسیب شناسی و درمان

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : هنگامه‌های اسارت در علم ،شاخص‌های کلان ارزیابی علم ،ارزیابی ،دانش ،علم و فن‌آوری ،شاخص‌های کلان ارزیابی دانش ،اندیشه ،ارزیابی علم و فن‌آوری ،پرسش ،تلاشهای ،فن‌آوری تلاشی در آسیب‌شناسی ،دانشمند ،هستی ناب ،پاسخ‌یابی ،ارزیابی دانشها و فن‌آوریها ،هستی ناب اندیشه ،هنگامه‌ها تاریک‌خانه علم و فن‌آوری ،اسیر ،مشاهده ،دانش‌ورزی ،گزینه ،تلاشهای اندیشمند و دانشمند گستردگی ،آلوده ،پرسشها و پاسخها ،سخن ،هستی ناب دانشمند ،ارزیابی کنیم راه ،رهائی ،دانش مجتمع تلاشهای دانشمندان ،ارزیابی دانش سخن

خلاصه ماشینی:

"-ای‌اندیشه، ای‌عقاب تیز پر و بلند پرواز، بیاری تو چیزهای تازه می‌یابم، به من اوج‌گیری بیشتری ببخش، می‌خواهم بدانم:هستی ناب اندیشه چیست، آیا دانشی که تو از آن سخن می‌گوئی کم و کیف دارد؟!شخاص‌های کلان و ارزیابی آن چگونه است؟ -دوست من، دانش تلاشهای من و تو است، من، اندیشه، همان دانشم و هنگامی که تو با من و من در تو تلاش می‌کنیم اندیشمند و دانشمندیم:هستی ناب اندیشه در اندیشمندی و دانش در دانشمندی آشکار می‌شود. -این آسانترین کاری است که می‌توان کرد:هنگامی‌که بتوانیم کنشهای هستی ناب خود را مشاهده کنیم به پرسش بگذاریم، پاسخی روشن و متمایز خواهیم یافت از پیله اسارت در می‌آئیم، پروانه می‌شویم، بال می‌گشائیم. -اگر همه این آشنایان با هستی ناب خویش تلاش کنند شاخص‌های کلان ارزیابی دانش و فن‌آوری را به نمایش می‌گذارند:مادران در شیر دادن، حمام بردن، غذا دادن، کودکیاران در بازی کردن و ترانه خواندن، آموزگاران و دبیران در شیوه‌ها و روشهای همکاری و هم آموزی استادان و دانشجویان در پژوهیدن و هم‌اندیشی کردن."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.