خلاصه ماشینی:
"فهرست مطالب 1 مقایسهء اثربخشی درمان رفتاری،رفتاری-شناختی،دارویی و ترکیبی در درمان اختلال بیشفعالی-کاستی توجه طاهر تیزدست-حسین آزاد-حسن احدی-علی دلاور 12 اثربخشی آموزش گفتوگوی مؤثر بر تعارضات زناشویی زوجین شهر اصفهان زهره قلیلی-سید احمد احمدی-مریم فاتحیزاده 53 تأثیر آموزشهای شناختی-رفتاری بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر دبیرستانهای شهر اصفهان محمد باقر کجباف-فاطمه رضوانی 15 نیمرخ روانی براساس دو آزمون ترسیمی خانواده و دوستان در طبقات اقتصادی متفاوت در کودکان 6 سالهء شهر اصفهان مریم حیدری-فاطمه رحیمی 96 مقایسهء عوامل مرتبط با امید به زندگی در افراد 02 تا 06 سالهء شهر اصفهان مریم روح الامین-حسین مولوی-اصغر آقایی-سید حمید آتشپور-لاله عاطف باسمه تعالی فصلنامهء دانش و پژوهش در روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) شرایط اشتراک 1-تکمیل فرم زیر و ارسال آن به آدرس:اصفهان،خیابان جی،سه راه کارخانهء قند،ارغوانیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان،صندوق پستی 851-59518 تلفن:8-0460325-/1130نمابر:5621125-/1130پیامنگار: Email-danvapazh@Khuisf.
جدول 6-میانگین و انحراف معیار نمرات افتراقی ADHD گروههای درمان رفتاری و ترکیبی (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به توکی محاسبه شده 7/126 نتیجه میگیریم که بین میانگینهای دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد.
جدول 8-میانگین و انحراف معیار نمرات افتراقی ADHD گروههای درمان رفتاری-شناختی و دارویی (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به توکی محاسبه شده(2/561)نتیجه میگیریم که بین میانگینهایدو گروه تفاوت معناداری وجود ندارد.
(گروه گواه) جدول 01-میانگین و انحراف معیار نمرات افتراقی ADHD گروههای درمان دارویی و ترکیبی (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به توکی محاسبه شده(2/237)نتیجه میگیریم که بین میانگینهای دو گروه تفاوت معناداری وجود ندارد،یعنی روشهای درمان دارویی و ترکیبی از اثربخشی تقریبا یکسانی در کاهش میزان اختلال برخوردار بودند."