Skip to main content
فهرست مقالات

تأثیر روش آموزش مسأله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان

نویسنده:

ISC (18 صفحه - از 1 تا 18)

کلید واژه های ماشینی : تأثیر روش آموزش مسأله محور ،خلاقیت ،دانش ،آموزش ،دانشگاه آزاد اسلامی واحد ،روش آموزش مسأله محور آموزش ،دانش‌آموزانی ،اسلامی واحد خوراسگان ،اصفهان ،مسأله محور بر افزایش خلاقیت ،گروه آزمایش و گواه ،روش ،پژوهش ،دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی ،استاد ،علوم تربیتی دانشگاه آزاد ،آموزش مسأله محور به دانش‌آموزان ،روش مسأله محور ،میانگین گروه آزمایش و گواه ،استاد دانشگاه آزاد اسلامی ،استادیار دانشگاه آزاد اسلامی ،پژوهش در علوم تربیتی ،آزمون ،علمی ،دانشجویان ،دانشیار دانشگاه اصفهان ،فصلنامهء دانشگاه آزاد اسلامی ،مقاله ،حسن ،دانشیار دانشگاه

خلاصه ماشینی:

"فهرست مطالب 1 تأثیر روش آموزش مسأله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایهء سوم راهنمایی شهر دلیجان حسن شعبانی-حمید رضا مقامی‌ 91 طراحی مدل نرم‌افزار آموزش ریاضی براساس رویکرد سازنده‌گرایی غلامرضا احمدی-مصطفی شیخ‌زاده‌ 73 فرایندهای حل مسأله در آموزش ریاضیات سلطانعلی کاظمی‌ 16 عملکرد دبیران فیزیک دبیرستانهای شهرستان نجف‌آباد از دیدگاه دانش‌آموزان و مدیران‌ آذر قلی‌زاده-شهین امیری‌ 77 وضعیت موجود روشهای نظارت و راهنمایی آموزشی از نظر دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان و مقایسة آن با وضعیت مطلوب عباس عبدلی-یدالله جوادی-محمد قزل ایاغ‌ باسمه تعالی فصلنامهء دانش و پژوهش در علوم تربیتی‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) شرایط اشتراک 1-تکمیل فرم زیر و ارسال آن به آدرس:اصفهان،خیابان جی،سه راه کارخانهء قند،ارغوانیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان،صندوق پستی 851-59518 تلفن:8-0460325-/1130نمابر:5621125-/1130پیام‌نگار: Email-danvapazh@Khuisf. بسم الله الرحمن الرحیم دانش و پژوهش‌ در علوم تربیتی فصلنامهء دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) شمارهء هفتم و هشتم-پاییز و زمستان 4831 صفحات اولیه (به تصویر صفحه مراجعه شود) جدول 3-مقایسهء گروه آزمایش و گواه در پیش‌آزمون عامل‌های خلاقیت‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) اطلاعات جدول 3 اختلاف پیش‌آزمون دو گروه آزمایش و گواه را در عامل‌های خلاقیت(سیالی،انعطاف‌پذیری،ابتکار و بسط)از نظر میانگین و انحراف‌ معیار نشان می‌دهد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) نمودار 3-مقایسهء میانگین گروه آزمایش و گواه در پس‌آزمون عامل‌های خلاقیت‌ ب-تحلیل استنباطی داده‌ها فرضیهء اول:بین نمرهء سیالی(روانی)دانش‌آموزانی که با استفاده از روش آموزش مسأله‌ محور آموزش می‌بینند،نسبت به دانش‌آموزانی که با روش سنتی آموزش می‌بینند تفاوت معناداری وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.