Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی تطبیقی فرآیندهای شناختی توجه و حافظه در دانش آموزان پسر بهنجار و نابهنجار 10-7ساله

ISC (2 صفحه - از 97 تا 98)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان پسر بهنجار و نابهنجار، بهنجار، حافظه در دانش‌آموزان پسر، فرآیندهای شناختی توجه و حافظه، آزمودنیهاى مبتلا به اختلال نقص، آزمودنیهاى مبتلا ه ناتوانیهاى یادگیرى، اطلاعات، اختلال نقص توجه همرا‌ه، آزمودنیهاى گروه بهنجار و نابهنجار، ناتوانیهاى یادگیرى، میانگین سنی، بررسى، فرایندهای شناختی توجه و حافظه، آزمون، فعالى و ناتوانیهاى یادگیرى، پژوهش، سال و میانگین تحصیلات، ماندگى ذهنى و مقایسه، بررسى شیوع اختلالات، بررسى مقدماتى پایانى، بیش فعالى، عقب ماندگى، مبتلا، هنجارهاى پرسشنامه رفتارى کودکان، شیوع اختلال سلوکى و هیجانى، فرایندهاى شناختى توجه و حافظه، دانش‌آموزان پسر مبتلا، پژوهش به‌منظور بررسى اعتبار، حافظه‌ای در بیماری اسکیزوفرنیا، پرسشنامه رفتارى کودکان راتر

خلاصه ماشینی: "موضوع:بررسی تطبیقی فرایندهای شناختی توجه و حافظه در دانش‌آموزان پسر بهنجار و نابهنجار 7 تا 10 ساله‌ پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی انستیتو روانپزشکی تهران-پائیز 1374 استاد راهنما:دکتر بهروز جلیلی استاد مشاور:دکتر بهروز بیرشک پژوهش و نگارش:سرور نعمت پور توجه و حافظه از مهمترین فرایندهای شناختی‌ می‌باشند که اساس یادگیری فرد را تشکیل می‌دهند. موضوع:بررسی مقدماتی پایانی،اعتبار و هنجارهای پرسشنامه رفتاری کودکان راتر( B2 فرم آموزگاران)و تعیین میزان شیوع اختلال سلوکی و هیجانی در کودکان دبستانی اهواز پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی انستیتو روانپزشکی تهران-1374 استاد راهنما:دکتر محمد نقی براهنی استادان مشاور:دکتر سید کاظم علوی فاضل،دکتر بهروز جلیلی پژوهش و نگارش:زرین محمد رومز پور این پژوهش به منظور بررسی اعتبار،پایانی و توزیع نمرات پرسشنامه راتر معلم و بررسی شیوع اختلالات سلوکی و هیجانی در کودکان دبستانی اهواز اجرا شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.