Skip to main content
فهرست مقالات

پاسخ گویی به مردم، رضایتمندی ارباب رجوع، چگونه و چطور؟

نویسنده: ؛ ؛

شهریور 1383 - شماره 60 (4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : ارباب ،رجوع ،ارباب‌رجوع ،نظام اداری ،نظام اداری کشور ،ارباب‌رجوع در نظام اداری ،افزایش سطح رضایت‌مندی ارباب رجوع ،ارباب رجوع ،شورای عالی اداری ،تکریم ارباب‌رجوع ،طرح تکریم ارباب‌رجوع ،اداری ،طرح تکریم ،ارائه خدمات ،پاسخگویی به مردم ،رضایت ارباب‌رجوع ،ارائه خدمات مطلوب ،اداری کشور ،مشتری و ارباب‌رجوع ،ارباب‌رجوع و مشتری ،سطح تورم در جامعه ،مشتریان و ارباب‌رجوع ،انتظارات مشتریان ،خدمات مطلوب ،عالی ،مطلوب ،افزایش سطح ،طرح مهندسی مجدد ساختار ،حقوق کارکنان ،جلب رضایت

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.