Skip to main content
فهرست مقالات

پاسخ گویی به مردم، رضایتمندی ارباب رجوع، چگونه و چطور؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان ،رجوع ،ارباب‌رجوع ،رضایت ،مشتری ،شورای عالی اداری کشور ،نظام اداری ،نظام اداری کشور ،سازمان ،خدمات ،رضایت ارباب‌رجوع در نظام اداری ،مسئولان ،تکریم ارباب‌رجوع ،پاسخگویی ،طرح تکریم ارباب‌رجوع ،اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع ،افزایش سطح رضایت‌مندی ارباب رجوع ،مدیران ،ارباب رجوع ،مشتریان ،ارائه خدمات مطلوب به ارباب‌رجوع ،کیفیت ،مدیریت ،رضایت‌مندی ارباب‌رجوع ،تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات ،انتظارات ،نارضایتی ،کشور و طرح تکریم ارباب‌رجوع ،رضایت ارباب‌رجوع ،ارائه خدمات مطلوب

خلاصه ماشینی:

"پاسخگویی به مردم‌ رضایتمندی ارباب‌رجوع چگونه و چطور؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) احمدرضا کریمیان،رجبعلی فروغی نسب مقدمه ایجاد تحول در نظام اداری کشور و نیل به سیستمی‌ کارامد که در آن تسهیل در اجرای برنامه‌ها،توسعه‌ خدمات مورد نیاز،سرعت و کیفیت ارائه خدمات و بالاخره احترام به مردم مد نظر باشد در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید مسئولان‌ اجرایی کشور بوده است،تا آنجا که برای ایجاد تحرک‌ و پویایی در نظام اداری،شورای عالی اداری کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 81 اقدام به‌ تصویب طرح "تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع‌ در نظام اداری‌"کرد. اهداف شناخت نیازها و انتظارات واقعی‌ مردم از سازمانها متناسب کردن خدمات با نیازهای‌ ضروری مردم احترام به وقت و زمان صرف شده از سوی مردم شناسایی روشهای طولانی و زائد در نظام خدمت‌رسانی و حذف و اصلاح آنها پاسخگویی شفاف و روشن مسئولان‌ به مردم افزایش سطح رضایتمندی ارباب‌ رجوع ارتقای کارایی و اثربخشی و در نتیجه‌ افزایش بهره‌وری در نظام اداری اهمیت تکریم ارباب‌رجوع شورای عالی اداری کشور اعلام کرده‌ است با اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع‌ و با استفاده از شیوه‌های اصلاح روشهای‌ خدمت‌رسانی،اطلاع‌رسانی مناسب،شفاف‌ سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات، تشویق کارکنان موفق و تنبیه عوامل‌ نارضایتی و بهره‌گیری از نظرات ارزنده‌ مردم مصمم است در نظام اداری تحول‌ به وجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.