Skip to main content
فهرست مقالات

پاسخ گویی به مردم، رضایتمندی ارباب رجوع، چگونه و چطور؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 20 تا 23)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان، رجوع، ارباب‌رجوع، رضایت، مشتری، شورای عالی اداری کشور، نظام اداری، نظام اداری کشور، سازمان، خدمات

خلاصه ماشینی:

"پاسخگویی به مردم‌ رضایتمندی ارباب‌رجوع چگونه و چطور؟ (به تصویر صفحه مراجعه شود) احمدرضا کریمیان،رجبعلی فروغی نسب مقدمه ایجاد تحول در نظام اداری کشور و نیل به سیستمی‌ کارامد که در آن تسهیل در اجرای برنامه‌ها،توسعه‌ خدمات مورد نیاز،سرعت و کیفیت ارائه خدمات و بالاخره احترام به مردم مد نظر باشد در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تأکید مسئولان‌ اجرایی کشور بوده است،تا آنجا که برای ایجاد تحرک‌ و پویایی در نظام اداری،شورای عالی اداری کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 81 اقدام به‌ تصویب طرح "تکریم مردم و جلب رضایت ارباب‌رجوع‌ در نظام اداری‌"کرد. اهداف شناخت نیازها و انتظارات واقعی‌ مردم از سازمانها متناسب کردن خدمات با نیازهای‌ ضروری مردم احترام به وقت و زمان صرف شده از سوی مردم شناسایی روشهای طولانی و زائد در نظام خدمت‌رسانی و حذف و اصلاح آنها پاسخگویی شفاف و روشن مسئولان‌ به مردم افزایش سطح رضایتمندی ارباب‌ رجوع ارتقای کارایی و اثربخشی و در نتیجه‌ افزایش بهره‌وری در نظام اداری اهمیت تکریم ارباب‌رجوع شورای عالی اداری کشور اعلام کرده‌ است با اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع‌ و با استفاده از شیوه‌های اصلاح روشهای‌ خدمت‌رسانی،اطلاع‌رسانی مناسب،شفاف‌ سازی و مستندسازی نحوه ارائه خدمات، تشویق کارکنان موفق و تنبیه عوامل‌ نارضایتی و بهره‌گیری از نظرات ارزنده‌ مردم مصمم است در نظام اداری تحول‌ به وجود آورد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.