Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت تمایز در بازاریابی عصر جدید

نویسنده:

(3 صفحه - از 10 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : بازار، تمایز، بازاریابی، مشتری، استراتژی، تمایز در بازاریابی عصر، بازاریابی عصر جدید، اهمیت تمایز در بازاریابی، محصول، مشتریان

خلاصه ماشینی:

") تصویر ذهنی برداشتی است که مشتری از شرکت‌ و محصول شما دارد ولی موقعیت یا وجوه تمایز برداشتی است که شرکت می‌خواهد مشتریان در مورد آنها داشته باشند. یکی از مهمترین مباحث‌ بازاریابی و فروش در شرایط کسب و کار نوین مبحث‌ موقعیت‌یابی یا تمایز است‌ و مسئولیت اصلی این مهم‌ بعهده مدیریت ارشد سازمان‌ است اما تمام کارکنان‌ بخصوص فروشندگان‌ می‌بایست در معرفی وجوه‌ تمایز به بازار بخوبی عمل‌ کنند و اگر فاصله و شکافی‌ بین تصویر ذهنی و برداشت‌ مشتری با موقعیت یا وجه‌ تمایزی که در شرکت می‌خواهد نسبت به رقبا در ذهن مشتریان‌ داشته باشد مشاهده کردند مراتب را سریعا به شرکت‌ گزارش دهند و وظیفه مدیران‌ شرکت است که با بررسی علمی هرچه سریعتر علت این شکاف را پیدا کنند و نسبت به رفع آن بکوشند،در غیر این صورت روز بروز فاصله مشتریان با شرکت بیشتر شده و سهم بازار کاهش می‌یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.