Skip to main content
فهرست مقالات

اهمیت تمایز در بازاریابی عصر جدید

نویسنده:

(3 صفحه - از 10 تا 12)

کلید واژه های ماشینی : بازار ،تمایز ،بازاریابی ،مشتری ،استراتژی ،تمایز در بازاریابی عصر ،بازاریابی عصر جدید ،اهمیت تمایز در بازاریابی ،محصول ،برتر ،مشتریان ،برتری‌های محصولتان نسبت به رقبا ،فرآورده ،برتری‌ها وجوه تمایز ،مزیت رقابتی ،ارائه ارش برتر نسبت ،قیمت ،وجوه تمایز ،رقبا و انتخاب آمیزه بازاریابی ،پیروزی در سایه ،فرآورده برتر ،موقعیت ،آمیزه بازاریابی ،برترین مزیت‌های رقابتی ،کیفیت ،استراتژی بازاریابی ،انتخاب ،محصول در ذهن مصرف‌کنندگان ،وجوه تمایز مطرح ،استراتژی تمایز

خلاصه ماشینی:

") تصویر ذهنی برداشتی است که مشتری از شرکت‌ و محصول شما دارد ولی موقعیت یا وجوه تمایز برداشتی است که شرکت می‌خواهد مشتریان در مورد آنها داشته باشند. یکی از مهمترین مباحث‌ بازاریابی و فروش در شرایط کسب و کار نوین مبحث‌ موقعیت‌یابی یا تمایز است‌ و مسئولیت اصلی این مهم‌ بعهده مدیریت ارشد سازمان‌ است اما تمام کارکنان‌ بخصوص فروشندگان‌ می‌بایست در معرفی وجوه‌ تمایز به بازار بخوبی عمل‌ کنند و اگر فاصله و شکافی‌ بین تصویر ذهنی و برداشت‌ مشتری با موقعیت یا وجه‌ تمایزی که در شرکت می‌خواهد نسبت به رقبا در ذهن مشتریان‌ داشته باشد مشاهده کردند مراتب را سریعا به شرکت‌ گزارش دهند و وظیفه مدیران‌ شرکت است که با بررسی علمی هرچه سریعتر علت این شکاف را پیدا کنند و نسبت به رفع آن بکوشند،در غیر این صورت روز بروز فاصله مشتریان با شرکت بیشتر شده و سهم بازار کاهش می‌یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.