Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت تغییر سازمانی

نویسنده:

مترجم:

(8 صفحه - از 34 تا 41)

کلید واژه های ماشینی : مدیر، مدیریت تغییر سازمانی، تغییر، پروژه، مقاومت، زمان، حمایت، پیام، نگرش، مدیریت تغییر سازمانی حین پروژه

خلاصه ماشینی:

"چرا منافعی حاصل نشد؟ تحقیق متفاوت دیگری در مورد این که‌ آیا مجموعه اهداف اجرایی پروژه تحقق‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) حامی اصلی،اغلب برای‌ پیاده‌سازی و اجرای پروژه، موقعیت و توانایی دارد و ممکن‌ است برای سطوح سازمانی که‌ به طور مستقیم درگیر موضوع‌ هستند،پیامدهای تغییر را مطرح کند یافته است یا خیر بررسی کرده بود. در ذیل‌ برخی از نگرش‌های کلیدی ارایه می‌شود: آیا اجباری برای مورد تغییر وجود دارد که باید تمامی مشارکت‌کنندگان در آن‌ سهمی داشته باشند؟ چه کسی متولی و مسئول این تغییر است؟آیا آنها به طور فعال تغییر را توسعه‌ خواهند داد و فشار لازم را برای اجرای آن‌ به کار خواهند برد؟ چه تعداد درگیر تغییر می‌شوند؟ برای مثال،کادر رهبری ارشد سازمان، مشارکت‌کنندگان در پروژه،پیمانکاران‌ فرعی،کاربران نهایی،سایر مدیران اداری، سایر اعضای نیروی کار،فروشندگان، مشتریان و غیره؟برای هر گروه‌ (یا زیر مجموعه،به واسطه نقش،وظیفه‌ و... )وضعیتشان چگونه خواهد بود؟آیا آنها در برابر تغییر،مقاومت خواهند کرد؟ چگونه می‌توانیم آنها را برای عمل کردن به‌ طریقی که متضمن تحقق اهداف پروژه‌ باشد،تشویق کنیم؟ کدام سبک مشارکت،بهترین تأثیر را خواهد داشت؟آیا باید یک بخش وسیع‌ از گروه هدف را درگیر کنیم یا همه چیز را مخفی نگه داریم تا تغییر،آنها را تحت‌ فشار قرار دهد؟ چگونه می‌توانیم ارتباط گروه هدف‌ را با این پیام‌ها ایجاد کنیم؟ موقعیتی برای تغییر: به عنوان بخشی از تعریف پروژه،باید اجباری برای مورد تغییر وجود داشته باشد که بتوان همه مشارکت‌کنندگان-و البته به‌ طور مستقیم،گروه هدف-را ملزم کرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.