Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت خشم

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 34 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : خشم ،مدیریت خشم ،عدم بروز خشم ،عدم بروز خشم ممکن ،مشکل ،مشکلات عدم مدیریت خشم ،عدم مدیریت خشم ،بروز ،اختیار گرفتن خشم ،نتایج عدم مدیریت خشم ،اختیار گرفتن افزایش خشم ،لحظه اوج خشم ،مشکل و عدم مدیریت خشم ،دکتر فیندلر ،حالت ،پیامدها ،منظور کاستن از خشم ،خشم خالق حالتی خصمانه ،مشکل مدیریت خشم ،دکتر فیندلر کلید نظارت مؤثر ،احساس ،کاستن از شدت خشم ،تصور ،ممکن ،افراد فاقد مشکل مدیریت ،زمان اوج خشم ،افراد در لحظه اوج ،دیدگاه ،افراد گوش‌به‌زنگ تحریک ،دلیل

خلاصه ماشینی:

"مردم می‌توانند کارهای زیادی را به‌ منظور کاستن از خشم،تحت‌ اختیار قرار دادن آن‌ و آرامش خود انجام‌ دهند (به تصویر صفحه مراجعه شود) باعث مشکلاتی در این افراد شود،زیرا خشمی که بروز داده نشود به‌ صورت توده‌ای در فرد انباشته می‌شود. 1-دلیل چیست؟ آیا دلایل کافی برای موجه جلوه دادن حادثه مولد خشم وجود دارد؟برای مثال شخصی برای شام دیر کرده است ما می‌توانیم از خود بپرسیم این خود خودخواه توجهی به آماده بودن شام نکرده است، دلیل چیست؟آیا این شخص واقعا خود خودخواهی است؟آیا دلایلی وجود دارد که از این تفسیر حمایت کرد؟ 2-آیا می‌توان از دیدگاهی دیگر به این رویداد نگریست؟ سعی کنید یک یا دو توضیح دیگر برای چیزی که شما را به عنوان‌ تحریک عمدی سرگرم ساخته است بیابید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.