Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی به زبان ساده استراتژی ها یا راه های ورود به بازارهای بین المللی (قسمت هفتم)

نویسنده: ؛

دوره جدید، دی 1373 - شماره 40 (6 صفحه - از 12 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : ورود به بازارهای بین‌المللی ،بازارهای بین‌المللی ،صادرکننده ،صادراتی ،بازار هدف ،راه‌های ورود ،بازاریابی بین‌المللی ،بازارهای صادراتی ،مورد بازارهای بین‌المللی ،بازارهای خارجی ،فعالیت صادراتی ،تحقیقات بازاریابی ،کالاهای مشابه ،کالای خاصی ،مشابه ،تعاونی صادراتی ،مورد کالا ،بازارهای دنیا ،امور صادرات ،کشور هدف ،سطح بین‌المللی ،تعداد و انواع

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.