Skip to main content
فهرست مقالات

راهنمای صادر کنندگان: بازاریابی به زبان ساده (8)

نویسنده:

کلید واژه های ماشینی : صادراتی ،اطلاعات ،بازار ،صادرکننده ،قیمت ،مذاکره ،بنگاه ،خریدار ،اعتبار ،حمل ،گشایش اعتبار صادراتی ،فروشنده ،گشایش اعتبار ،بازرگانی ،مذاکرات بازاریابی صادراتی ،بانک ،بانک کشور صادرکننده اعلام ،پیش‌فاکتور ،راهنمای صادرکنندگان بازاریابی ،ارزی ،مراحل صادرات ،ارسال ،قوانین ،قیمت‌های صادراتی ،هزینه ،مدت اعتبار قیمت ،بازاریابی به زبان ساده ،شرایط و مقررات بازرگانی ،واردکننده ،قسمت

خلاصه ماشینی:

"9-انتخاب بهترین خریداران احتمالی 01-مذاکره با خریدار 11-عقد قرارداد و توافق بر سر مقدار و مشخصات کالا و نحوه پرداخت 21-گشایش اعتبار(صادراتی)به نفع‌ صادرکننده از مراحل دوازده‌گانه فوق که زیر عنوان‌ مطالعات و اقدامات قبل از ورود به بازارهای‌ جهانی طبقه‌بندی شده‌اند،مرحله بررسی‌ مقررات خاص گمرکی در کشور مبداء و کشور هدف در شماره آینده و به‌طور مستقل‌ مورد بحث واقع خواهد گردید و در این‌ شماره باتوجه به مطالبی که گفته شد،مباحث‌ زیر نیز به‌طور مشروح بیان خواهد گردید. 2-منظور از قیمت کالا،بهای اولیه کالا یعنی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های حمل، (به تصویر صفحه مراجعه شود) بسته‌بندی،بیمه و سایر عوارض می‌باشد و قیمت نهایی کالا باتوجه به اینکه در چه محلی‌ و با چه شرایطی حمل یا تحویل شود،متفاوت‌ است که بعنوان نمونه میتوان از انواع و شرایط مختلف قیمت‌گذاری صادراتی نظیر: EXW ,EXQ,EXS,CIF,CF,FOB,FAS,FOR DCP,FRC,FOA,DOP,DAF و ,COP ،نام برد. G. S -نام تحویل گیرنده نهایی و بانگ گشایش‌ کننده اعتبار -شماره تعرفه -مهر و امضای فروشنده گشایش اعتبار صادراتی پس از اینکه پروفورما برای واردکننده‌ ارسال شد،وی برابر با مقررات وارداتی و ارزی کشور خود باید به یک بانک کارگزار مراجعه و با ارائه کارت بازرگانی،اجازه ورود کالا،احیانا سهمیه ارزی و رعایت مقررات‌ موضوعه در کشور خود نسبت به گشایش اعتبار اسنادی و تعهد یا پرداخت تمام یا قسمتی از وجه کالا اقدام نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.