Skip to main content
فهرست مقالات

معرفی کتاب: اصول و مفاهیم اساسی مدیریت بازرگانی

کلید واژه های ماشینی : مفاهیم اساسی مدیریت بازرگانی، بازرگانی، مدیران، استان اصفهان، اتحادیه تعاونیهای مرغداران استان اصفهان، اتحادیه تعاونیهای زنبورداران استان اصفهان، اتحادیه تعاونیهای گوسفندداران استان اصفهان، اتحادیه تعاونیهای دستباف استان اصفهان، تعاونیهای فرش دستباف استان اصفهان، اتحادیه تعاونیهای گاوداران استان اصفهان

خلاصه ماشینی:

"فصل نهم به تحول و نوآوری اختصاص‌ دارد و باتوجه به تغییرات دائمی که در محیط اطراف سازمان در شرف تکوین و رخ داد است،ضرورت تحول و اعمال نقش مدیران به‌ عنوان عامل ایجاد تحول و نوآوری و یا حامی‌ آن اجتناب‌ناپذیر تلقی و ادامه حیات سازمانها منوط به قدرت تطبیق آنها با محیط اطرافشان‌ قلمداد گردیده است،البته نسبت به مقاومتهائی‌ که در مقابل تحول و تغییر بروز می‌کند نباید بی‌تفاوت بود و با بررسی علل و موجبات این‌ مقاومت‌ها راه‌حل مناسب رفع هریک را بایستی جستجو کرد. این کتاب در دو بخش و 01 فصل و 543 صفحه تنظیم شد و عناوین فصول آن‌ بشرح ذیل است: فصل اول:سیری در پیدایش بازرگانی فصل دوم:شناخت مفاهیم و ویژگیهای‌ بازرگانی فصل سوم:محیط بازرگانی فصل چهارم:مبانی حقوقی مؤسسات بازرگانی فصل پنجم:فرآیند مدیریت فصل ششم:برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری فصل هفتم:سازمان و سازماندهی فصل هشتم:هدایت و رهبری فصل نهم:تحول و نوآوری فصل دهم:نظارت و کنترل مولف در فصل اول سیر تاریخی و تکوینی ایجاد مؤسسات و سازمانهای بازرگانی‌ را تشریح می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.