Skip to main content
فهرست مقالات

کتابخانه مدیریت: برنامه ریزی برای کیفیت

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 51 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : کیفیت، مدیران، مدیریت، جوران، کتاب، فرآیندهای، محصولات، کتابخانه مدیریت، حامیان اعطای اختیارات به کارکنان، تیمهای کیفیت و اعطای اختیارات، برنامه‌ریزی، مدیریت کیفیت در سطح شرکتها، فرآیند برنامه‌ریزی کیفیت، موضوع عملیاتی، جوران منتقد کتاب دمینگ، برنامه‌ریزی کیفیت، جنبهء بشری کیفیت، فرآیند کیفیت محصولات، فلسفهء کیفیت جوران، تولید، توسعهء محصولات، مشخصات محصولات و ازمایش معایب، جوزف جوران به مخاطبان ژاپنی، کارمندی، پرنفوذترین کتابهای مدیریتی، کتابهای مدیریتی و کسب‌وکار منتشره، ژاپنی‌ها کیفیت، شناسایی مشتریان، تامین نیازهای مشتریان، رویکرد

خلاصه ماشینی: "این کتاب نمایانگر کمکی است که‌ تیمهای کیفیت و اعطای اختیارات،می‌توانند در قبال فرآیند کیفیت محصولات ارایه نمایند. 2. سه‌گانهء کیفیت فلسفهء کیفیت جوران دربرگیرندهء"سه‌گانهء کیفیت‌"است که‌ مبتنی بر"مدیریت کیفیت در سطح شرکتها"است و هدف از آن‌ ایجاد ابزاری برای اشاعهء کیفیت به همهء بخشها است. فرآیند برنامه‌ریزی کیفیت برنامه‌ریزی کیفیت شامل توسعهء محصولات و فرآیندهای‌ مورد نیاز برای تامین نیازهای مشتریان است. شناسایی مشتریان؛ تعیین نیازهای آنان؛ تبدیل نیازهای آنان به زبان ما؛ توسعهء محصولی که می‌تواند آن نیازها را مرتفع سازد؛ بهینه‌سازی محصولات برای رفع نیازهای خودمان و مشتریانمان؛ توسعهء فرآیندی که می‌تواند آن محصول را تولید نماید؛ بهینه‌سازی این فرآیند؛ اثبات اینکه چنین فرآیندی می‌تواند در صحنه عملیاتی، محصول موردنظر را تولید کند. " برای اطلاعات بیشتر "برنامه‌ریزی برای کیفیت‌"--جوزف جوران،1988 (به تصویر صفحه مراجعه شود) "برنامه‌ریزی کیفیت شامل توسعهء محصولات و فرآیندهای مورد نیاز برای تامین نیازهای مشتریان‌ است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.