Skip to main content
فهرست مقالات

برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 54 تا 55)

کلید واژه های ماشینی : استراتژی، برنامه‌ریزی استراتژیک کسب و کار، کسب‌وکار، تیم رهبری مالک استراتژی، تیم رهبری، برنامه‌ریزی استراتژیک کسب‌وکار، همهء اعضای تیم رهبری، مدیر، رویکرد، تیمهای رهبری و مدیریت ارشد

خلاصه ماشینی: "کنارهم قرار دادن همهء این تجارب برای ایجاد و تدوین یک‌ استراتژی،می‌تواند یک نقطهء قوت باشد اما این کار نیازمند یک‌ فرآیند منسجم است تا تضمین شود که همهء اعضای تیم رهبری، خود را مالک آن استراتژی می‌دانند. این رویکرد به صورت یک موج نیست بلکه یک فرآیند منسجم‌ کسب‌وکار برای توسعهء عملکرد و ارتقای جایگاه رقابتی یک‌ شرکت است. بخش مربوط به مفاهیم استراتژیک که عمدتا عملکرد سه‌ سال اخیر را دربرمی‌گیرد،تیمهای رهبری را قادر می‌سازد تا چرخهء استراتژی،عقاید مربوط به اینکه چگونه میتوان یک‌ استراتژی جامع را تعیین و اجرا کرد و همچنین استراتژیهایی‌ برای رقابت در عرصهء خدمات،محصولات و بازارهای موجود را درک کنند. به کمک‌ این رویکرد،دو تا چهار ماه زمان معمول برای تدوین یک‌ استراتژی جامع و قاطع که باعث ایجاد مزایای رقابتی جدید می‌شود و تمرکز کل کسب‌وکار بر استفاده بهتر از منابع فکری، مدیریتی،انرژی و غیره را به‌دنبال دارد،به حدود پنج روز کاهش‌ می‌یابد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.