Skip to main content
فهرست مقالات

مدیریت نام محصول تجاری

مترجم:

(6 صفحه - از 77 تا 82)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت نام محصول تجاری، مدیران، نامه‌ای تجاری، اطلاعات، نام تجاری، مدیریت نامه‌ای تجاری، ایجاد نامه‌ای تجاری قویدیوید آکر، ایجاد نامه‌ای تجاری، کتاب، انجمن مدیریت و توسعۀ محصول

خلاصه ماشینی:

"naridoMqasiM@ofni مدیریت نام محصول تجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود) کتب مدیریت نام تجاری:هدایت توسعۀ سودآور از طریق نامهایتجاری اسکات دیویس1،2000 این کتاب نمایانگر آن است که نامهای تجاری را باید ابزاریبرای توسعۀ شرکتها دانست. (به تصویر صفحه مراجعه شود) جنگ بر سر نامهای تجاری:10 قاعده برای ایجاد یک نامتجاری برتر دیوید دی آلساندرو6و میکله اوونز7،2001 این کتاب به روشهایی می‌پردازد که از طریق آنها شرکتها دچاراشتباه در تعیین نامهای تجاری خود می‌شوند. مدیریت نامهای تجاری:سرمایه‌گذاری بر روی ارزش نامتجاری (به تصویر صفحه مراجعه شود)دیوید آکر،1991 در این کتاب،آکر اهمیت درک دقیق آنچه باعث موفقیت یکنام تجاری می‌شود،مورد بررسی قرار داده است. آنچه باید دربارۀ نامهای تجاری و ایجاد نامهای تجاری بدانیم جان ماریوتی18،2001 هدف ماریوتی در این کتاب،ارایۀ مشاوره به مدیران در مورد(به تصویر صفحه مراجعه شود) ایجاد یک نام تجاری،درک ارزش نامهای تجاری،توسعۀ یکنام تجاری،تبدیل شدن به یک مدیر هوشمند نام تجاری،سنجشمیزان موفقیت و ایجاد نامهای موفق برای سازمانهاست."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.