Skip to main content
فهرست مقالات

چک لیست مدیران: کیفیت جامع: اعمال کیفیت جامع در کار

مترجم:

(3 صفحه - از 35 تا 37)

کلید واژه های ماشینی : مدیریت کیفیت جامع ،مدیران ،کارکنان ،رابطهء میان مدیریت کیفیت جامع ،اعمال کیفیت جامع در کار ،مشتری ،موفقیت مدیریت کیفیت جامع ،فرآیند ،سازمان ،فهرست ،تغییر فرهنگ به‌اندازهء تغییر فرآیندها ،تدوین ،نتایج اقدامات مقدماتی ،کار ،موفقیت ،زمان ،کیفیت جامع اعمال کیفیت ،مدیریت کیفیت جامع در کار ،اجرای مدیریت کیفیت جامع ،آموزش کارکنان ،سنجش ،ابتکارات ،پیشرفت ،فرآیندی در رابطهء مشتری ،زمانی کارهای مقدماتی ،مدیریت کیفیت جامع در تعیین ،کیفیت جامع به‌تغییرات فرهنگی ،ابزارهای مدیریت فرآیند ،فهرست مدیریت ،تردیدهای کارکنان تدوین

خلاصه ماشینی:

"مدیریت کیفیت جامع هر فعالیتی در سازمان را اساسا فرآیندی‌ در رابطهء مشتری-عرضه‌کننده و قدم گذاردن به فرآیندهای بعدی‌ می‌بیند. به یاد داشته باشید در ارایهء مدیریت کیفیت‌ جامع به افرادی که به این فرآیند بدبین هستند،موفقیت کوتاه‌ مدت الزامی است. برای هریک از این موارد،باید ابزارها و روشهای مناسب محیط سازمان خود را انتخاب کنید. گروههای نوآوری در بخشهای مختلف تشکیل می‌شوند و مدیریت کیفیت جامع هر فعالیتی در سازمان را اساسا فرآیندی در رابطهء مشتری-عرضه‌کننده و قدم‌گذاردن به فرآیندهای بعدی می‌بیند. در این خصوص تصمیم بگیرید که اجرای برنامهء خود در سازمان را چه زمانی و چگونه‌اعلام کنید. رابطهء میان مدیریت کیفیت جامع و دیگر ابتکارات سازمان را روشن سازید. برای دستیابی به مدیریت کیفیت جامع در کار بایدها رابطهء میان مدیریت کیفیت جامع و دیگر ابتکارات موجود در سازمان را مشخص نمایید. مطمئن باشید که مدیریت کیفیت جامع به سرعت حاصل‌ نمی‌شود بلکه این فرآیندی مستمر است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.