Skip to main content
فهرست مقالات

راهنمای کسب و کار: دخالت دادن مشتریان درفرایند تولید

مترجم:

(4 صفحه - از 67 تا 70)

کلید واژه های ماشینی : مشتریان ،محصولات ،اطلاعات ،محصولات جدید ،توسعه ،تولید ،دخالت دادن مشتریان در فرایند ،توسعهء محصولات ،بازار ،موفقیت ،کسب و کارشان ،فنی ،راهنمای کسب‌وکار دخالت دادن مشتریان ،مزایای دخالت دادن مشتریان ،درزمینهء توسعهء محصولات هم‌کاری ،دخالت ناکافی مشتریان توسعهء محصولات ،ارزیابی ،مشتریانتان ،فناوری اطلاعات ،ارزیابی فرصتهای توسعهء محصولات جدید ،کار ،مشتریان در فرایند تولید ،دخالت دادن مشتریان در فرآیند ،عملکرد ،طرحهای ،خطر ،پیشرفتهای ،ارایه ،طرحهایتان و دخالت دادن مشتریان ،موفقیت مشتریانتان کمک

خلاصه ماشینی:

"پرسشهایی‌ که می‌توانید مطرح کنید،عبارتند از: چگونه می‌توانیم محصول فعلی خود را توسعه دهیم؟ بر چه مشکلاتی باید چیره شویم؟ مشتریان ما از چه قالبهای جدیدی استقبال خواهند کرد؟ آیا چنین طرحهایی نمایانگر پیشرفت هستند؟ آیا ممکن است مشتریان به مزایایی بیش از آنچه درباره‌ محصول جدید بیان می‌شود دست یانبد؟ یک گروه کاربری ایجاد کنید می‌توانید با ایجاد یک گروه کاربری،باز خورد بگیرید و نوعی‌ حس همکاری جمعی را به وجود آورید. بازارهای اصلی آنها چه بازارهایی هستند؟ جایگاه آنها در بازار چیست؟ رقبای اصلی آنها چه کسانی هستند؟ جایگاه محصولات آنها در بازار چیست؟ عوامل کلیدی موفقیت در بازار چه هستند؟ روندهای بلندمدت محصولات کدامند؟ پیشرفتهای فنی مورد نیاز برای نیل به موفقیت چه هستند؟ آیا نوآوری‌های شما،می‌تواند به موفقیت مشتریانتان کمک‌ کند؟ آیا مشتریان شما به دنبال ورود به بازارهای جدیدی هستند؟ آیا منطبق با بازارهای جدید،دارای طرحهای توسعهء محصول‌ هستند؟ استراتژی‌های مشتریان را درک کنید به همین اندازه مهم است که استراتژی‌های کسب و کار مشتریانتان را درک کنید:مسیر سازمانی آنها،اهداف کلیدی آنان‌ و اینکه چگونه میخواهند به موفقیت برسند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.