Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده مقالات

(2 صفحه - از 6 تا 7)

کلید واژه های ماشینی : جیم کولینز، مقالات، مدیریت، کتاب فرازونشیب برنامه‌ریزی استراتژیک، قبال وفاداری مشتریان، وفاداری مشتریان، شغلی جیم کولینز، سازمانی، مقاله دربارهء وفاداری مشتریان، کتاب

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) چیکده مقالات علوم اعصاب و رهبری(دیوید راک و جفری شوارتز)78 حالا مشخص شده که رفتار انسان در محیط کار،آنگونه‌ نیست که بسیاری از مدیران فکر می‌کنند. این امر به ما کمک‌ می‌کند تا توضیح دهیم که چرا بسیاری از تلاش‌های رهبران‌ و اقدامات انجام شده برای تحولات سازمانی شکست‌ می‌خورند. هزاران کتاب و تعداد بیشتری مقاله دربارهء وفاداری‌ مشتریان نوشته شده و همگان اهمیت این وفاداری را قبول‌ دارند. این امر به انتشار کتاب فرازونشیب برنامه‌ریزی استراتژیک‌ انجامید که یک شاهکار است و ناقوس مرگ را برای‌ شیوه‌های منسوخ برنامه‌ریزی استراتژیک که برای مدتی‌ طولانی به‌عنوان تفکر و آموزش مدیریت ارایه می‌شدند،به‌ صدا درآورد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) هوش و هیجان رهبری(ریک لاش)44 تحقیق نشان می‌دهد که بالغ بر 30 درصد کسب‌وکارها ناشی از فضایی هستند که یک رهبر خلق می‌کند(تصورات‌ کارمندان از محیط کارشان که بر توانایی آنها برای انجام‌ شغلشان تاثیر می‌گذارد)."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.