Skip to main content
فهرست مقالات

مفهومی نوین از استراتژی (سی کی پراهالاد)

(3 صفحه - از 36 تا 38)

کلید واژه های ماشینی : استراتژی، رقابت، مدیریت، هندوستان، سازمان، پراهالاد استاد استراتژی سازمانی، بازارهای، دانشکده بازرگانی هاروارد، پاراهالاد، محصولات، هدف استراتژیک، استاد، آمریکا، مزیت رقابتی، کسب‌وکار، مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی، صلاحیت‌های محوری، هاروارد بیزینس ریویو، مفهومی نوین از استراتژی، رقابت بر سر آینده، استراتژی سازمانی، دانشکده بازرگانی هاروارد در سال، توسعه، انستیتو مدیریت هندوستان، کتاب رقابت بر سر آینده، قدرت تخیل سازمان، قدرت تخیل شرکتها و بازاریابی، مدیریت انستیتو مدیریت هندوستان، طراحی استراتژیک مؤید صلاحیت‌های، استاد انستیتو مدیریت هندوستان

خلاصه ماشینی: "این نوآوریها به یکی از سه شکل زیر هستند: افزودن کاربردی جدید به یک محصول موفق توسعه شکل تازه‌ای از نحوهء ارایه خدمات اثبات شده ارایه خدمات ثبات شده از طریق یک مفهوم کاملا جدید از محصول توازن قیمت/عملکرد اکثر سازمانها،محصولات و خدمات را در قالب توازن قیمت/ برای اطلاعات بیشتر آثار کلیدی پراهالاد کتب: "رقابت بر سر آینده‌"همراه با گری هامل،1994 مقالات: "کنترل استراتژیک‌"،مجله ارزیابی مدیریتی اسلوان‌14، 1981 "آیا واقعا دارای یک استراتژی جهانی هستید؟"،فصلنامهء مک کینسی‌15،تابستان 1986 "تعامل با رقبا و پیروز شدن‌"،هاروارد بیزینس ریویو16، ژانویه-فوریهء 1986 "هدف استراتژیک‌"،فصلنامهء مک کینسی،بهار1990 "صلاحیت‌های محوری شرکتها"،هاروارد بیزینس‌ ریویو،مه-ژوئن 1990 "قدرت تخیل شرکتها و بازاریابی اکتشافی‌"،هاروارد بیزینس ریویو،ژوئیه-اوت 1991 "یک استراتژی برای توسعه."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.