خلاصه ماشینی:
"مقالات این بخش: ایجاد نامهای تجاری قوی اجرای برنامه مدیریتی چند گونگی استراتژی سازمانی:راهنمای مدیران استخدام بهترین افراد بهترین روش هدف اصلی این بخش ارائه نوشتههائی درباره مسائل کلیدی کسب و کار و همچنین در اخیتار گذاشتن دیدگاههای کارشناسی بهترین صاحب نظران کسب و کار دنیا برای خوانندگان است.
com ایجاد نامهای تجاری قوی گروه مترجمان میثاق مدیران info@MisaqMidiran com نام تجاری بخشی از ویژگیهای عملیاتیو هیجانی (احساسی)است که مشتری به یک کالا یا خدمات نسبت میدهد.
برای شرکتها سنجش قدرت نام تجاری شرکت،در طولانی مدت،مهم است؛به ویژه میزان آگاهی مشتریان از نام تجاری شرکت و ارزیابی تصویری که از این نام تجاری در ذهنها ساخته شده است.
هر جنبه از سازمان-از جمله رفتار و عملکرد کارکنان،به ویژه آنهایی که در زمینهء ارتباط با مشتریان فعال هستند و رؤسای شرکتها-باید از ارزش نامهای تجاری اطلاع داشته باشند و آن را همواره در کارشان منعکس کنند.
ایجاد نام تجاری به شرکتها این امکان را میدهد که فعالانه بر بعد تقاضای فعالیتهایشان تأثیر بگذارند و مشتریان را ترغیب کنند تا تصمیم خرید خود را براساس عوامل دیگری به جز عامل قیمت اتخاذ نمایند.
طرح ایجاد نامهای تجاری نقش نام تجاری نمایانگر منافع احساسی و کاربردی است، که یک شرکت اعتقاد دارد از طریق محصولات و خدماتش میتواند آنها را،در اختیار مشتریان قرار دهد.
بستهبندی ابزاری قوی برای ایجاد هویت نام تجاری و وسیلهای است که نام تجاری به کمک آن میتواند جای خود را در بازارهای بزرگ، پیدا کند.
موفقترین نامهای تجاری الکترونیکی، آنهایی هستند که ریشه در اقتصاد قدیم دارند،اما از قدرت اینترنت برای رشد و توسعهی خود بهره بردهاند."