خلاصه ماشینی:
"باید آنقدر بر نوآوری مصر باشیم تا روش اندیشیدن درباره توانایی تأثیرگذاری بر جهان را بیاموزیم و همیشه از خود بپرسیم:آیا راهی دیگر برای انجام کار هست؟ نویسندگان کتاب"چرا نه؟"در تلاشند تا"راههای سادهتر یافتن"را به ما بیاموزند و اگر شما با ایشان همراه شوید و در هر کسب و کار و سازمانی که باشید به"یافتن سادهتر راه حلها" امیدوار میشوید.
مطالعه کتاب "چرا نه؟"به ما میآموزد:که پیدا کردن و تشخیص مشکل و فرآیند تبدیل آن به مسأله گامی حیاتی در ارائه بهترین راه حل برای مسأله است.
هشت-کتاب"چرا نه؟"به ما میآموزد"مدیریت دانش"جریان تدوین داشتههای هر سازمان است و ابزاری است تا به کمک دیگران راه حلهای تازه گشوده شود و مسائل جدید نیز کشف شود و تأکید میکند شاید مدیریت"نادانی سازمان"بهتر از مدیریت"دانایی"سازمان باشد و برای آن راه کار ارائه میدهد.
زیرا این کره خاکی فضای گستردهای برای ارائه ایدههای جدید است و نویسندگان کتاب"چرا نه؟"از شما انتظار دارند تا ایدههای خود را منتشر کنید.
You must be the change you wish to see in the world محمد علی مهدوی ظفرقندی رئیس مرکز پژوهشی توسعه مدیریت مقدمه نویسندگان کتاب"چرا نه؟" اکتشاف یعنی دیدن آنچه که فردی دیگر دیده است و فکر کردن به آنچه هیچکس دیگری نیندیشیده است آلبرت فنزنت گیورگی در سیام جولای 2002،دبوراوودز،متخصص بهداشت دهان و دندان در شهر سیراکیوز نیویورک،اولین کسی بود که برای حفاظت از افت قیمت بازار برای ارزش خانهاش،بیمهای را تأمین کرد.
مهمتر از خود افکار،روشی است که ما برمیگزینیم تا آنها را ایجاد و ارزشیابی کنیم میل داریم شما را به اولین طبقه این بنا ببریم و نشان دهیم که چندین فکر چرا-که-نه چگونه کشف شدند."