Skip to main content
فهرست مقالات

بهترین روش: کارآمد ساختن فرهنگ ها

مترجم:

(4 صفحه - از 30 تا 33)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،مدیران ،فرهنگی ،مدیریت ،سازمانی ،ساختن فرهنگ ها ،تغییر ،تمرکز ،رفتار ،کسب و کار ،کار ،فرهنگ‌های سازمانی ،تغییر فرهنگی ،ترس ،موانع ،رفتار فردی رهبران ،اجرا ،تغییر و تحول ،هدف ،مدیران کسب و کار ،منطق تغییر فرهنگی برمبنای اصول ،مدیران کسب و کار کمک ،رفتارهای سازنده و اهداف سازنده ،بهترین روش ،سازمان یادگیرنده ،عمل ،موضوع ،فن‌آوری اطلاعات ،برنامهء تغییر فرهنگی ،موانع تغییر و تحول

خلاصه ماشینی:

"این امر نمایانگر تأثیر مهلک موانع‌ سازمانی است،همانند: سلسله مراتب‌های طولانی و گسترده مدیریت به‌صورت دستور و اطاعت‌1یا فرمان و کنترل‌2 عدم واکنش نسبت به تغییرات بازار نبود مهارت‌های الزامی تغییر همهء این موارد،به مراتب راحت‌تر از تغیی روان آدمی‌ است. این موارد عبارتند از: ایجاد یک‌"سازمان یادگیرنده‌"که اعضای آن اطلاعات زیادی‌ دربارهء کسب و کار،محیط و مدیریت آن دارند؛ کنار گذاردن اصول و رویکردهایی که تنها ازروی عادت‌ صورت می‌گیرد؛ تمرکز بر ایجاد و تبادل ایده‌ها و اطلاعات جدید؛ شناخت نیاز به تغییر موفقیت‌آمیز رفتارها ازطریق ارزیابی‌های‌ رسمی و غیررسمی به‌ویژه در زمینه‌های مدیریت،برنامه‌ریزی‌ و تأمین بودجه بدیهی است که رفتار فردی رهبران باید منطبق با این چهار هدف و نگرش پایه باشد. عملی ساختن آن سلسله مراتب مدیریتی را به دو سطح تقسیم کنید:(1) "مدیران کسب و کار"که مسئول اتخاذ تصمیمات هستند و در این زمینه از گروه‌های بعدی کمک می‌گیرند یعنی(2)"مدیران‌ پرسنل/مدیران فرآیند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.