Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی بازارهای عمده فروشی مواد غذایی

نویسنده:

(6 صفحه - از 80 تا 85)

کلید واژه های ماشینی : بررسی بازارهای عمده‌فروشی مواد غذایی، مواد غذایی، فروش مواد غذایی، فروش، عرضه مواد غذایی، بازارهای عرضه مواد غذایی، بازار، چرخه عرضه مواد غذایی، حجم بازار عرضه مواد غذایی، مشکلات بازارهای عرضه مواد غذایی

خلاصه ماشینی:

"تعاونی‌ها عمده مردم عادی برای خرید مواد غذایی خود به چند صورت‌ عمل می‌کنند: یا کالاهای اساسی مورد نیاز را از فروشگاههای عرضه اوراق‌ عمومی تأمین می‌کنند یا در شرکتهایی کار می‌کنند که می‌توانند با استفاده از بن خرید کالا،مایحتاج غذایی خود را از فروشگاههای زنجیره‌ای تأمین کنند و یا با خریدهای خود را به‌ صورت عمده تعریف کرده و ضمن مراجعه به بازار آنها را تأمین‌ می‌کنند سوپرمارکتهای سطح شهر نیز عمده خرید مایحتاج غذایی‌ خود را برای عرضه به مردم به‌صور زیر تأمین می‌کنند: یا نماینده بسیاری از شرکتهای تولیدکننده هستند که خود شرکتها تا درب فروشگاه کالا را برای فروش نزد آنها می‌آورند یا با مراجعه به بازارهای فروش عمده مواد غذایی(مولوی، محمدیه،صاحب جمع و انبار نفت)کالاهای خود را تأمین‌ می‌کنند. شرکتها و یا سازمانهای خریدار مواد غذایی نیز مشکلات‌ بسیاری برای تأمین مایحتاج غذایی خود دارند،مراجعه به چندین‌ بازار عرضه عمده مواد غذایی،کسب استعلام از چندین مکان‌ به نسبت دور از هم،مشکلات ترافیکی و بسیاری مشکلات دیگر از عمده مسائلی است که این خریداران با آن دست به گریبان‌ هستند. )این شرکتها (به تصویر صفحه مراجعه شود) همواره تنها به دنبال استفاده از فرصتهای بازار بوده و تبحر خاصی‌ برای تأمین مداوم کالا ندارند،بنابراین این شرکتها نیز تمایل‌ دارند تا با استفاده از واسطه‌های تجاری فروش مواد غذایی، نیاز خود را برطرف سازند. انبار و بنگاه نگهداری مواد غذایی به دنبال بررسی و مشاهده بازارهای عمده‌فروشی مواد غذایی،بیشتر آنها فاقد انبارهای استاندارد و مناسب برای‌ نگهداری مواد غذایی بوده و مشکلات بسیاری برای نگهداری‌ و فروش کالا دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.