Skip to main content
فهرست مقالات

کوتاه از مدیریت جهان

(2 صفحه - از 10 تا 11)

کلید واژه های ماشینی : کارکنان ،مدیران ،اطلاعات ،بررسی رتبه‌بندی اجباری کارکنان ،مشتریان ،رتبه‌بندی اجباری ،گفتگوهای تلفنی مدیران ،اخراج کارکنان در شرکت‌های ،چگونگی ایجاد اعتماد فردی ،مدیریت جهان ،اخراج ،سیستم‌های رتبه‌بندی اجباری ،صحبت ،کارکنان با عملکرد ضعیف ،جلب رضایت مشتریان ،رتبه‌بندی اجباری د ،تحقیقات ،اخلال در گفتگوهای تلفنی ،ارائه خدمات به مشتریان ،عملکرد بالقوه کارکنان ،کارکنان جدید ،فکر ،کار ،مکالمهء تلفنی ،شبیه‌سازی ،می‌توانیم کارکنانی ،خروج اختیاری کارکنان ،صحبت تلفنی ،زمان ،چگونه مشتریان

خلاصه ماشینی:

"کارکنان باید از تلاش شما برای کمک به رشد آنان آگاه شده‌ و آن را به خوبی درک کنند. استیو اسکولن دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه‌ Darke از شبیه‌سازی کامپیوتری برای جذب و استخدام در شرکت‌های فرضی و ارزیابی و اخراج کارکنان در شرکت‌های‌ مفروض و جایگزینی این نیروها با کارکنان جدید در دوره 30 ساله(فرضی)استفاده کرده است. در پاسخ به این سئوال استیو اسکولن می‌گوید که حتی در بدبینانه‌ترین شرایط نیز تمام سناریوهای شبیه‌سازی ما، عملکرد بالقوه کارکنان را در انتهای 30سال،بیشتر از عملکرد آنها در شروع کار پیش‌بینی می‌کنند. تبدیل شدن به یک سخنران بهتر اگر شما چندان به صحبت کردن در برابر جمع عادت ندارید یا می‌خواهید در این زمینه به کسی کمک کنید،توصیه‌ها و پیشنهادهای زیر را در نظر بگیرید: اکثر افراد باید قدری بلندتر از حد معمول صحبت کنند و بیش از حد لازم از اشارات دست یا دیگر اعضای بدن خود استفاده کنند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.