Skip to main content
فهرست مقالات

مصاحبه با مدیر عامل تویوتا

مصاحبه شونده:

مترجم:

(7 صفحه - از 75 تا 81)

کلید واژه های ماشینی : تویوتا، خودرو، مدیر عامل تویوتا، تولید، شرکت تویوتا، بازار، محصولات، روش تویوتا، روش تولید خودروهای تویوتا، کیفیت

خلاصه ماشینی: "اکنون تمرکز من براین نکته است که چگونه‌ تویوتا می‌تواند به‌طور هم زمان به همهء این اهداف دست یابد؟ اول بودن در صنعت خودروسازی جهان،چه معنا و مفهومی‌ برای شما دارد؟ از نظر من،شماره یک بودن این نیست که شما براساس تعداد خودرویی که سالانه تولید می‌کنید یا می‌فروشید یا میزان درآمد و سودتان در رأس باشید. با توجه به اینکه شما با سرعت زیادی در حال‌ توسعهء کسب و کار خود در جهان هستید،فکر می‌کنید قیمت‌ سهام شرکت به چه میزان افزایش پیدا کند؟همچنین برمبنایی‌ استراتژیک،تویوتا چگونه با چنین مسایلی برخورد خواهد کرد؟ اولویت تیم مدیریت ارشد تویوتا،افزایش ارزش سهام در اختیار سهامداران،به شکلی یکنواخت در بلند مدت است. آیا ترس از پایین آمدن کیفیت محصولات،مانعی در برابر ورود سریع‌تر شما به بازارهای در حال ظهور نیست؟این بازارها متقاضی خودروهای ارزان قیمت هستند که ممکن است هزینهء پایین آنها کیفیتی پایین‌تر را به دنبال داشته باشد و این موضوعی‌ است که تویوتا هیچ تمایلی بدان ندارد. آیا این‌ عاملان آن قدر قوی هستند که بر تویوتا غلبه کنند؟چگونه ممکن‌ است آنها بتوانند اصول اساسی و پایه‌ای تویوتا را تغییر دهند؟ مسیر و روش تویوتا در قالب استاندارد خود به راهش ادامه‌ خواهد داد و این استاندارد برای همهء کسانی که در هر نقطه‌ای از جهان برای تویوتا کار می‌کنند،صادق خواهد بود. آیا کارخانهء جدید در تاکااوکا23تلفیقی از همین تغییرات‌ بنیادی است که شما در نظر دارید؟ فرآیندهای جدید تولیدی در کاتااوکا اساسا روش تولید خودروهای تویوتا را تغییر خواهند داد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.