Skip to main content
فهرست مقالات

اگر باید از کسی انتقاد کنید

(1 صفحه - از 11 تا 11)

کلید واژه های ماشینی : ارتباطات ،کارکنان ،انتقاد ،اطلاعات ،کارمندان ،مدیرانی ،حرف‌های کارکنان گوش ،کمیت ارتباطات در کار ،کارشان ،ایده‌های ،ارتباطات واقعی در اختیار ،فضایی ،افزایش غیبت کارکنان ،ارتباطات حمایت ،دستوراتی ،تابلوی اعلانات نصب ،کیفت و کمیت ارتباطات ،جلسات روردررو برگزار ،برگزاری ،اطلاعات و دریافت ،به‌صورت ظاهری ارز ارتباطات ،دریافت بازخورد از کارکنان ،افزایش ،درک ،همهء ،کنید روش‌هایی ،کمک ،همهء کارمندان ،کارمندان نگران کیفت و کمیت ،برگزاری جلسات

خلاصه ماشینی:

"برخی معتقدند که مدیر تنها به صورت ظاهری ارز ارتباطات حمایت‌ می‌کند و در عمل فضای اندکی را برای ارتباطات واقعی در اختیار آنها می‌گذارد. مثلا هرگز به کارکنان خود نگویید که علاقهء بیشتری را به‌ کارشان نشان دهند. به همهء کارمندان بگویید چگونه‌ می‌توانید به آنان کمک کنید تا کارشان را بهتر انجام دهند. بر ایجاد اعتبار برای کارکنان تمرکز کنید. همهء شرکت‌کنندگان را از این موضوع که قرار است چه مطالبی‌ بیان شوند و چه انتظاراتی از آنا می‌رود،مطلع سازید. اگر باید از کسی انتقاد کنید شما می‌تواتید با اتفاده از پیشنهادهای به شرح زیر،ضمن‌ انتقاد از افراد،در آنها برای انجام هرچه بهتر کارشان انگیزه ایجاد کنید: خود را همانند یک معلم یا مربی ببینید. به خاطر داشته باشید که‌ شما قصد دارید به کسی کمک کنید تا پیشرفت کند. توجه عمیق خود را نشان‌ دهید و سعی کنید روش‌هایی را در اختیار افراد قرار دهید تا توانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.