Skip to main content
فهرست مقالات

دیدگاه: 20 سال آینده، چگونه نگرش ها و رفتارهای مشتریان و کارکنان تکامل خواهد یافت

نویسنده:

مترجم:

(7 صفحه - از 55 تا 61)

کلید واژه های ماشینی : نسل، سن، میانسالی، جوانی، آمریکا، کودکان، سال آینده، پیری، زندگی، شاهد، کار، رخداد، نگرش ها و رفتارهای مشتریان، نسل آتی، رفتارهای مشتریان و کارکنان تکامل، تجربه، جنگ، کودکی نسل آتی، جهان، جامعه، نسل میانسال آمریکا، الگوهای، افراد میانسال نسل، نسل در آمریکا زندگی، دوران میانسالی، دوران جوانی، توجه زیادی به زندگی، سال سن، اعضای نسل، افراد جوانتر نسل

خلاصه ماشینی: "با این وجود،این نسل در دوران جوانی‌ خود شاهد افزایش میزان ارتکاب جرم،سوء مصرف و اعتیاد به‌ مواد مخدر و آسیب‌های جنسی بوده اما از سوی دیگرافزایش‌ موفقیت‌های علمی و آکادمیکرا نیز تجربه کرده است. با توجه به‌ اینکه مسن‌ترین افراد این گروه پس از تحصیل وارد بازار کار شده‌اند،بسیاری از آنان توانسته‌اند موقعیت‌های مناسبی را در سازمان‌ها به دست آوردند و اکنون بسیاری از این سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها را به اشغال خود در آورده‌اند. این نسل به ویژه آنانی که در اواخر این دوره متولد شده‌ اند،از نظر درآمدی رشد کمتری را نسبت به نسل‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) خاموش تجربه کرده‌اند و به همین دلیل برخی از آنان با مشکلات‌ معیشتی نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. برای جوان‌ترهای‌ این نسل که هنوز در حال کار هستند،پیرترها افرادی عجیب و غریب تلقی می‌شوند جالب اینکه،پیرترها نیز افراد جوانتر نسل‌ خود را چندان با کفایت و با صلاحیت نمی‌دانند. آنان که جزو نسل خاموش هستند،اوضاع به مراتب بدتر بوده و آنان بحران‌های شدیدی را در دوران میانسالی خود تجربه کردند مانند از دست رفتن اتحاد میان جوامع یا به شکست انجامیدن‌ بسیاری از ازدواج‌ها. آنان همچنین توجه بسیار زیادی به مراقبت و تربیت فرزندانشان دارند اگرچه به سختی پول درمی‌آورند اما سعی می‌کنند در حد وسعشان،بهترین کیفیت رااز نظر تحصیل‌ برای فرزندان خود فراهم آورند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.