Skip to main content
فهرست مقالات

استفاده از خودباوری به عنوان ابزاری جهت یافتن مشکلات سازمانی (قسمت آخر)

مترجم:

(3 صفحه - از 6 تا 8)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات، استفاده از خودباوری، تعویق انداختن قضاوت، سازمان، ابزار، فرضیات، منابع اطلاعاتی، عکس العمل‌های احساسی، عکس العمل‌های احساسیتان، احساسات

خلاصه ماشینی:

"فرضیات اولیه همان طور که در قسمت اول دربارهء درک و شناخت اولیه گفته شد،استفاده از خودباوری به عنوان یک ابزار،منبع بسیار خوبی از این فرضیه اولیه است و به شما اجازه می‌دهد که هنگام اولین ملاقات با مشتری و یا مواجهه با موضوع مورد نظر یا در هنگام ورود به یک سازمان،شروع‌ به کشف و شناسایی مشکلات کنید. اطلاعات در دسترس و ارزان مزیت دیگر استفاده از خودباوری به‌ عنوان یک ابزار این است که پاسخ‌های‌ احساسی شما،منابع ارزان اطلاعاتی‌ هستند و هزینهء دیگری بیش از هزینهء خرید یک مداد و یا دفترچه برای ثبت‌ احساسات و تصورات شما بعد از دیدار با رئیس یک شرکت یا یک تور گردشی در بر ندارد. فرضیات‌ حاصل از خودباوری باید مورد آزمایش‌ قرار بگیرند تا مشخص شود که آیا اطلاعات محکمتری وجود دارد یا خیر؟ همان گونه که در بخش کاهش‌ ملایمات اشاره شد،خودباوری به عنوان‌ یک وسیله،به منابع غیر معمول‌گرایش‌ها همچون بیماری،تمایلات احساسی یا کمبود مهارت‌ها در تشیخص میان‌ احساساتی که ناشی از موقعیت‌های‌ مختلف هستند و احساساتی که از شیوه‌های دیگر ایجاد می‌شوند،گشوده‌ می‌شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.