Skip to main content
فهرست مقالات

بازسازی کارخانه کوکاکولا Businessweek (قسمت آخر)

(4 صفحه - از 14 تا 17)

کلید واژه های ماشینی : شرکت کوکا کولا، نوشابه‌های، نوشابه‌های غیر گازدار شرکت، نوشیدنی‌های، محصولات، شرکت کوکا کولا عرضه، مدیران شرکت کولا کولا، شرکت کوکا کولا کار، تبلیغات، کاهش فروش مارک‌های تجاری

خلاصه ماشینی: "برخلاف Ivester ،که بهره‌برداری از فیلم برای تبلیغات را نوعی تلف کردن‌ پول می‌دانست، Daft اخیرا قراردادی‌ 150 میلیون دلاری با Bros Warner امضاء کرده است تا برای تبلیغات و بازاریابی جهانی،فیلمی با شرکت‌ برنامه‌ریزی برای توسعهء محصولات و نوشابه‌های غیر گازدار شرکت‌ (هر نوع محصولی شامل نوشیدنی‌های انرژی‌زا و آب معدنی‌های کلسیم‌دار غنی شده)انجام گرفته و این محصولات طبق برنامه تولید و عرضه خواهند شد. » منابع مطلع در شرکت می‌گویند که‌ به زودی پروژه‌ای توسط Daft شروع به‌ کار می‌کند که محلی برای پرورش و تکوین ایده‌های مطرح شده در شرکت است و با استفاده از فضای‌ اداری و تأمین مالی مورد نیاز،هر گونه‌ طرح و ایدهء سودآوری را برای شرکت‌ کوکا کولا پس از تکوین،اجرا خواهد کرد. اساسا شرکت کوکا کولا همواره‌ تلاش کرده است که پتانسیل موجود در کانال توزیع قدرتمند شرکت و توانایی شگف آن در بازاریابی را که‌ احتمالا از سوی محصولات‌ شرکت‌هایی چون Snapple ، Arizona ، SoBe ، Gatorade تحت فشار خواهد بود،به نقطه‌ای مناسب در عرصهء بازار نوشابه و نوشیدنی برساند تا بتواند ضمن ابتکار عمل در تعیین‌ قیمت،حاشیهء سود بالایی نصیب‌ توجه کنید که سعی داشت با معرفی‌ محصول Fruitopia ،با شرکت Snapple به رقابتبرخیزد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) نوآوری برنامه‌ریزی برای توسعهء محصولات و نوشابه‌های غیر گازدار شرکت(هر نوع محصولی شامل‌ نوشیدنی‌های انرژی‌زا و آب‌ معدنی‌های کلسیم‌دار غنی شده)انجام‌ گرفته و این محصولات طبق برنامه‌ تولید و عرضه خواهند شد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.